„Reikia pabrėžti, jog oficialiąją keleivių srauto 2020-aisiais statistiką gerokai pagerino veiklos iki pandemijos krizės rezultatai – iki kovo vidurio aptarnauta 1,3 mln. keleivių. Tai reiškia, kad per likusius mėnesius jų buvo sulaukta tik 710 tūkst.“, – sakė Rygos oro uosto vadovė Laila Odinė.
Jos teigimu, lapkritį ir gruodį buvo aptarnaujama šiek tiek daugiau nei 50 tūkst. per mėnesį, ir ši tendencija tęsiasi sausį.
Tai reiškia, kad per likusius mėnesius jų buvo sulaukta tik 710 tūkst.
Pernai daugiausiai keleivių sulaukė „Air Baltic“ (57 proc. viso keleivių srauto), „Ryanair“ (16 proc.), „Wizz Air“ (9 proc.).
L.Odinė pabrėžė, jog kol kas sunku prognozuoti tendencijas per artimiausius dvejus metus, tačiau šiemet tikimasi sulaukti 2,8 mln. keleivių.
„Galbūt, šis skaičius gali atrodyti nerealus, turint omenyje tai, kad šiuo metu mes aptarnaujame apie 50 tūkst. keleivių per mėnesį, tačiau labai tikimės, kad oro susisiekimo taisyklių pakeitimai nuo sausio vidurio stabilizuos padėtį artimiausiais mėnesiais, o nuo gegužės ar birželio keleivių srautai pasieks 30-40 proc. praėjusių metų lygio“, – sakė ji.
2019-aisiais didžiausias Baltijos valstybėse oro uostas fiksavo naują visų laikų keleivių skaičiaus rekordą – 7,798 mln. žmonių, 10,5 proc. daugiau nei 2018 metais.