Pasak M.Čiako, praėjęs savaitgalis niekuo neišsiskyrė iš įprastų savaitgalių vasarą. Dirbo visi trys keltai. Tiesa, trečiasis buvo paleistas tik 21 val., nes pagal Darbo įstatymą žmonės negali dirbti daugiau kaip 14 valandų, tad viena įgula turėjo ilsėtis. Bendrovę tikrina Darbo inspekcija ir baudžia už tokius pažeidimus. „Smiltynės perkėlos“ vadovo teigimu, rugsėjo 12 d. iki 23 val. visi automobiliai buvo perkelti.
„Automobilių problema ilgametė ir ji niekada neišnyks. Pagrindinė priežastis – jie visi suvažiuoja vienu metu, pikas dažniausiai būna nuo 16 iki 18 val.“, – sakė „Smiltynės perkėlos“ vadovas.
Keltininkai juokauja, kad Nida pradeda evakuotis tik vakarop. Jų prašymų pradėti kelionę anksčiau nepaisoma. Stovintys eilėje žmonės savo nepasitenkinimą išliejo bendrovės dispečeriams.
Sekmadienį iš ryto eilių Naujojoje perkėloje Smiltynėje nebuvo, automobilių srautas pasipylė po 14 val. Pagrindinis srautas susidarė 16-18 val. Piko metu eilėje reikėjo stovėti iki 2 valandų. O kitu laiku vidutiniškai reikėjo laukti apie 40 minučių.
„Kiek mums žinoma, vėliau autostradoje irgi buvo dideli kamščiai, nes ten tas pats srautas automobilių, išvažiavęs iš perkėlos, susiliejo su srautu iš Šventosios ir Palangos. Rugpjūtis buvo šaltas ir lietingas, o praėjęs savaitgalis labai gražus, todėl ir buvo didesnis žmonių judėjimas į pajūrį“, – sakė M.Čiakas.
Rekordų nėra
Sekmadienį iš Smiltynės į Klaipėdą buvo perkelta 2 800 automobilių. Bendras per dieną perkeltų automobilių skaičius į vieną ir į kitą pusę – 3 524 automobiliai. Į Smiltynę iš Klaipėdos perkelti tik 724 automobiliai. Pasak M.Čiako, vasarą būdavo dienų, kai per dieną buvo perkeliama 4 tūkst. automobilių ir daugiau.
Sekmadienį iš Smiltynės į Klaipėdą buvo perkelta 2 800 automobilių.
Penktadienį buvo priešingas procesas – iš Klaipėdos į Smiltynę perkelta beveik 2 500 automobilių. Didelių eilių nebuvo, nes vykstantieji į Neringą labiau pasiskirsto laiko atžvilgiu, galima sakyti, važiuojama buvo visą dieną. O šeštadienis keltininkams buvo labai ramus.
Keltas Senojoje perkėloje perpildytas nebuvo, nes pagulėti ant smėliuko pajūryje žmonės jau nebetraukia.
Rugsėjį „Smiltynės perkėlos“ keltai dar dirba vasaros režimu, plaukia visi trys keltai. Tik nuo spalio 1 d. pereinama prie rudeninio režimo. Tada dirba du keltai, bet savaitgaliais visada būna paruoštas ir trečias kaip rezervinis. Kad ir kaip būtų, praktika rodo, kad spalį tokių srautų kaip vasarą nebūna.
Vakar iš ryto dirbo tik du keltai, nes mašinų buvo nedaug. Jeigu dalis tų keleivių, kurie susigrūdo sekmadienį, būtų kėlęsi per marias pirmadienio rytą, nebūtų patyrę diskomforto. Pasak M.Čiako, yra žmonių, kurie nuolatos iš Nidos grįžta pirmadieniais, tad su tokia problema jie nesusiduria.