Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad SAS klientai turėtų žinoti, kad tokiomis aplinkybėmis juos gina oro keleivių teisių Reglamentas, numatantis nemokamus maistą ir gėrimus, nakvynę viešbutyje, pervežimą iš ir į oro uostą bei piniginę kompensaciją.
Oro linijų bendrovei paskelbus streiką ir atšaukus skrydžius, keleivių teises gina Europos Parlamento priimta Direktyva (EC) 261/2004. Įstatymas numato, kad tokiu atveju vežėjas privalo apmokėti klientų maistą, gėrimus, kompensuoti du skambučius ir suteikti galimybę pasinaudoti elektroniniu paštu.
Jei skrydžio tenka laukti vieną ar daugiau naktų, bendrovė kompensuoja nakvynes viešbutyje ir suteikia nemokamą pervežimą iš ir į oro uostą.
Vežėjas gali atsisakyti išlaidų padengimo, todėl būtina saugoti visus pirkimų čekius. Direktyva įpareigoja vežėją kompensuoti „racionalią" sumą maitinimui, taip pat grąžinti nakvynei viešbutyje išleistus pinigus.
Direktyva taip pat numato, kad oro linijų darbuotojų streikas gali būti priežastis klientams gauti iki 600 eurų piniginę kompensaciją už moralinę žalą.
Ar jūsų skrydis su SAS atšauktas, galite sužinoti čia.