Viešbutis nė iš tolo nepriminė to, kurį rinkdamiesi kelionę lietuviai buvo matę kelionių organizatoriaus „Novaturas“ kataloge. Iš šios įmonės V.Garalienė įsigijo poilsinę kelionę į Rodą.
Dėl sugadintų atostogų poilsiautojai kaltina kelionių organizatorių. Tačiau išnagrinėjęs jų pretenziją „Novaturas“ nerado jokios savo kaltės ir nesutiko išmokėti kompensacijos.
Rode esantis viešbutis įmonės kelionių kataloge ir toliau reklamuojamas, kaip ideali atostogų vieta šeimai.
Vanduo – iš laistymui skirtos žarnos
„Daug metų mano šeima renkasi poilsį su „Novaturu“. Visada grįždavome laimingi, o apie kelionių organizatorių atsiliepdavome tik labai gerai. Tačiau šiemet liepą kelionės organizavimu į Rodo salą likome labai nusivylę. O po to, kai nesulaukėme ne tik kompensacijos, bet ir atsiprašymo, ateityje rinksimės kitą kelionių organizatorių“, – tikino V.Garalienė.
Iš anksto žinoję, jog nori atostogauti Graikijos salose, Garaliai į „Novaturą“ užsuko su konkrečiais pageidavimais. Viešbutį, kuriame apsistojo, jie rado „Novaturo“ kataloge. Šeimai buvo svarbu, jog jis būtų pritaikytas poilsiui su vaikais. Įmonės darbuotojai užtikrino, jog jų išsirinktas variantas – kaip tik toks.
Pasak V.Garalienės, kataloge buvo nurodyta, jog viešbutyje „Med Blue Kremasti“ veikia mini klubas, kuriame mažieji atostogautojai gali pramogauti prižiūrimi darbuotojų.
„Realybė buvo kitokia: vaikų niekas neužėmė, nes nebuvo žadėtų animatorių. Apie tai skelbiantį stendą radome užkištą už betoninės tvorelės. Mini klubas buvo remontuojamas, pastatas užrakintas.
Bandėme patys užimti dukrą – sugalvojome pažaisti stalo tenisą, nes buvome atsivežę raketes („Novaturo“ kataloge skelbiama, kad aktyviam poilsiui yra numatyta ši pramoga, kaip ir lauko teniso aikštelė, smiginis).
Nebūtume lietuviai: patys radome žarną, skirtą drėkinti vejai, užtempėme ant čiuožyklų ir taip pradžiuginome ne tik savo dukrą, bet ir kitus viešbučio gyventojus.
Stalo teniso stalą radome už koplytėlės, bet išardytą ir nuo drėgmės išpuvusiu paviršiumi. Smiginio stendą taip pat radome užkištą už tvoros.
Pati smagiausia pramoga dukrai buvo vandens kalneliai. Tačiau po poros viešnagės dienų ir kalneliais nebebėgo vanduo.
Bet nebūtume lietuviai: patys radome žarną, skirtą drėkinti vejai, užtempėme ant čiuožyklų ir taip pradžiuginome ne tik savo dukrą, bet ir kitus viešbučio gyventojus“, – neįtikėtinus nuotykius viešbutyje pasakojo turistė iš Lietuvos.
Tiesa, kelionės pabaigoje kalneliais vėl tekėjo vanduo – tačiau tik 1-2 valandas per dieną. „Bandėme ieškoti vandens kalnelių darbo grafikų, tačiau nei jų, nei prižiūrėtojų, į kuriuos galėtume kreiptis, neradome“, – sakė V.Garalienė.
Apie sugadintas atostogas pasakojusi moteris ironizavo, jog vienintele pramoga galėtų įvardinti visą laiką įkyriai garsiai grojusią muziką: „Galbūt tai ir reiškė, kad dirba „mūsų linksmintojai“. Iš tiesų visų atostogų metu pamatėme tik vieną neblogą ugnies ir ištvermės pasirodymą.
Tačiau kasdien girdėjome garsų švilpimą ir vulgarų kvietimą žaisti tinklinį, o vaikų diskoteka laipsniškai trumpėdavo kasdien“, – įspūdžiais iš Rodo dalinosi pašnekovė.
Agentūros atstovo telefonas buvo išjungtas
Apie tai, jog viešbučio paslaugos, švelniai tariant, ne tokios, kokių tikėjosi, šeima informavo „Novaturo“ atstovą. Pirmąją dieną su juo pavyko susisiekti, tačiau vėliau „pagalbininko“ telefonas buvo išjungtas.
Vietoj paprasto žodžio „atsiprašome“, gavome „nuoširdžią padėką“ už pastabas ir patikinimą, kad mums buvo suteiktos visos turizmo paslaugų sutartyje nurodytos paslaugos, – sakė poilsiautoja.
„Jo telefonas tylėjo ir paskutinę dieną. Negavome nei SMS žinutės, nei kitos informacijos apie išvykimą iš viešbučio į oro uostą.
Nuolat tikrinome išvykimo iš viešbučio laiką „Novaturo“ segtuve.
Paskutinis įrašas buvo padarytas gegužę, o mes Rode lankėmės liepą. Kai nerimas paėmė viršų, susisiekėme su kita „Novaturo“ atstove, kuri atliko visus savo kolegos darbus“, – pasakojo lietuvė.
Po kelionės Garalių šeima kreipėsi į „Novaturą“ prašydama paaiškinti, kodėl atostogas lydėjo daugybė nesklandumų. Anot V.Garalienės, labiausiai norėjosi išgirsti atsakymus į rūpimus klausimus ir atsiprašymą. Tiesa, savo laiške užsiminė ir apie galimą kompensaciją.
Atėjęs oficialus laiškas šeimą nemaloniai nustebino – „Novaturas“ savo kaltės neįžvelgė. Gautame atsakyme rašoma, jog bendrovės agentas, turėjęs užtikrinti, kad Garalių šeimos atostogos praeitų sklandžiai, apie nepatogumus išgirdo tik paskutinę jų atostogų dieną. Taigi, nieko pakeisti negalėjo.
„Jie pakomentavo, jog pramoginių renginių dažnumą ir rengimo tvarką nustato viešbučio administracija. Tačiau juk ne pats turistas rinkdamasis viešbutį uždeda žymą „šeimai“. Tad natūralu, kad vykdami į tokį viešbutį tikimės ir renginių, ir pramogų vaikui. Juolab, kad kataloge esančios nuotraukos leidžia tuo tikėti.
Dabar jau drąsiai galiu pasakyti, kad tos nuotraukos padarytos tada, kai viešbutis atvėrė duris pirmą kartą. Nes dabar jis primena remonto laukiantį statinį, o ne poilsiui skirtą vietą“, – teigė poilsiautoja.