„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Sugadintos atostogos Rode: tikėjęsi pramogų vaikams lietuviai rado apleistą viešbutį

Vartydami spalvingus kelionių katalogus visi svajojame, jog atostogoms pasirinktas viešbutis ir jo aplinka atrodys būtent taip, kaip nuotraukose, o pažadėtos pramogos leis puikiai atsipalaiduoti. Svajonių atostogoms ruošėsi ir Vitoldos Garalienės šeima, šią vasarą keliavusi į Rodo salą Graikijoje. Tačiau užuot mėgavęsi žadėtu poilsiu prie baseino ir stebėję, kaip dukra pramogauja, lietuviai rado apleistą viešbutį, kuriame vienintelė pramoga buvo garsi ir įkyri muzika.
Kelionių organizatoriaus „Novaturas“ nuotr./„Novaturo“ kelionių katalogai
Kelionių organizatoriaus „Novaturas“ nuotr./„Novaturo“ kelionių katalogai

Nepatenkintiems klientams teisybę rasti sunku

Kelionių organizatoriaus „Novaturas“ vadovai šią situaciją komentavo lakoniškai. Pasak „Novaturo“ rinkodaros projektų vadovės Dovilės Zapkutės, su kliente (V.Garaliene – aut. past.) įmonės atstovai susisiekė iš karto gavę pretenziją.

„Aiškinomės visas aplinkybes ir ieškojome sprendimų, kaip galime padėti klientei. Ir toliau darysime viską, kad šioje situacijoje neliktų neatsakytų klausimų tarp viešbučio ir klientų. Visuomet būsime kliento pusėje“, – tikino kelionių organizatoriaus atstovė. 

Tačiau šis 15min.lt pasiekęs skundas – ne pirmasis, kuriame savo nuoskaudas lieja „Novaturo“ kelionėmis nepatenkinti klientai.

15min.lt rašė apie tai, kaip po Prancūziją autobusu keliavę turistai iš Lietuvos buvo priversti kęsti pragarišką karštį – autobuse neveikė kondicionierius. 

Grįžę į Lietuvą didžioji dalis keleivių pateikė grupinę pretenziją, kurioje nurodė, kokius nepatogumus patyrė kelionės metu ir prašė kompensacijos.

Tačiau praėjusią savaitę juos pasiekusiame atsakyme nurodoma, jog kelionių organizatorius padarė viską, kas buvo numatyta keliautojų sutartyse, todėl apie jokias kompensacijas negali būti net kalbos.

Po Prancūziją keliavę lietuviai kol kas dar sprendžia, kokių veiksmų imsis toliau. Greičiausiai, kaip ir numato galiojanti tvarka, kreipsis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) ir sieks, kad jos specialistai pateiktų išvadas. 

Valstybinis turizmo departamentas (VTD) šios vasaros sezono metu yra gavęs 5 skundus dėl „Novaturas“ organizuotų turistinių kelionių. VTD duomenimis, vienu atveju ginčą su turiste „Novaturas“ išsprendė taikiai.

Skundai gauti dėl galimai netinkamai suteiktų pervežimo paslaugų oro uostas – viešbutis – oro uostas, vandens sporto inventoriaus pervežimo paslaugų, galimai netinkamai suteiktos registravimo į skrydį paslaugos bei grupinė pretenzija dėl netinkamos pervežimo autobusais paslaugos – kada autobuse prastai veikė kondicionierius.

„Turizmo įstatymas numato, kad pirmiausiai kelione nepatenkinti turistai turi kreiptis į kelionių organizatorių, o ginčo neišsprendus taikiai, jį nagrinėja VVTAT, kuriai VTD teikia išvadą. Tuomet jau veiksmų imasi Turizmo departamentas“, – teigė VTD atstovė spaudai Edita Gaigalienė.

Savo teises vartotojai gali ginti ir teisme. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs