Seksuali pilotė tirpdo savo glamūrine išvaizda: vyrai praranda amą, kai sužino apie jos veiklą

Niamh Rosenvinge iš Niukaslo dažnai smerkiama dėl to, kad yra jauna ir žavios išvaizdos pilotė, tačiau ji neleidžia niekintojams jos stabdyti.
Niamh Rosenvinge iš Niukaslo dažnai smerkiama dėl to, kad yra jauna ir žavios išvaizdos pilotė
Niamh Rosenvinge iš Niukaslo dažnai smerkiama dėl to, kad yra jauna ir žavios išvaizdos pilotė / Niamh Rosenvinge „Instagram“ paskyros nuotr.

Žavioji pilotė sako, kad daugelis stebisi jos darbu, rašoma „Daily Star“.

Pilotų instituto duomenimis, mažiau nei 10 proc. lėktuvus pilotuojančių žmonių yra moterys. Ir tai, kad šioje pramonės šakoje dominuoja vyrai, tikriausiai yra priežastis, kodėl daugelis neįvertina Niamh Rosenvinge.

22 metų merginą, kuri šiuo metu mokosi tapti pilote, įkvėpė jos tėtis. Jam 25 metus priklausė aerodromas ir parašiutininkų centras Piterlyje, o ji ten dirbo nuo 11 metų.

Mažiau nei 10 proc. lėktuvus pilotuojančių žmonių yra moterys.

Pirmą kartą iš lėktuvo ji iššoko būdama 12 metų, o nuo 16-os metų ore daro kilpas. Baigusi abitūros egzaminus, būdama 18 metų pradėjo pilotų mokymus.

Tačiau, nepaisant visą gyvenimą trunkančios aistros, ji dažnai nepakankamai vertinama.

Kadangi Niamh siekia tapti komercinių oro linijų kapitone, potencialūs sužadėtiniai apkaltino ją, kad ji meluoja apie savo karjerą.

Niukaslo mergina atskleidė: „Kai koks vaikinas bando mane užkalbinti, jis sako: „Aš dirbu finansų srityje, o ką tu veiki?“ Kai pasakau, kad mokausi būti pilote, jų veidas aiškiai sako, kad jie mano, jog meluoju.

Kartais tai erzina, bet šie susitikimai būdavo smagūs, ir man ypač patinka stebėti, kaip keičiasi jų veidai, kai pokalbio gilumoje jie pamažu pradeda suprasti, kad iš tiesų esu pilotė stažuotoja.

Potencialūs sužadėtiniai apkaltino ją, kad ji meluoja apie savo karjerą.

Jų žvilgsniai pasikeičia nuo abejonių iki pagarbos, ir tai laikau savo laimėjimu“.

Laimei, klaidingi žmonių įsitikinimai nesutrukdė Niamh eiti į pasimatymus. Neseniai ji pasirodė televizijos laidoje „Celebs Go Dating“, kur susipažino su „Love Island“ žvaigžde Liamu Reardonu.

Ji prisiminė: „Celebs Go Dating“ buvo puiki patirtis; visa filmavimo komanda leido man jaustis labai maloniai, o Liamas buvo mielas.

Kai pasirodė epizodas, buvau juo labai patenkinta, bet nemėgstu žiūrėti į save.

Mano draugai žiūrėdavo ir juokdavosi, o aš turėdavau išeiti iš kambario, nes negalėdavau to pakęsti“.

Ji tikisi, kad pasinaudodama savo platforma įkvėps kitas moteris šioje pramonės šakoje, ir džiaugiasi, kad į skraidymo mokyklą „Eshott School of Flying“ įstos daugiau jaunų mokinių moterų.

„Mano patirtis skraidymo mokykloje buvo tikrai teigiama. Kadangi prie jos prisijungė tiek daug jaunų merginų, džiaugiuosi, kad su visomis elgiamasi vienodai, – sakė ji.

– Tiesą sakant, aerodrome nepastebėjau jokios diskriminacijos. Tik išoriniame pasaulyje žmonės nustemba sužinoję, kad esu pilotė.

Prieš kurį laiką buvo taip, kad susitikinėjau su vaikinu, jis man padovanojo dovanų kortelę ir aš išėjau apsipirkti. Pradėjau šnekėtis su viena senyva moterimi ir pasakiau jai, kad mokausi būti pilote.

Ji buvo šokiruota ir paklausė manęs: „Ar jis žino?“, o aš likau be žado dėl jos reakcijos.

Vis dar yra žmonių, kurie mano, kad moteris turėtų būti motina arba dirbti darbą, kuris leistų jai skirti pakankamai laiko rūpintis šeima, ir tai, ką tenka matyti, skaudina širdį“.

Skraidymo mokykla gali kainuoti apie 100 000 svarų sterlingų (apie 115 000 eurų), jei renkatės integruotą mokyklą, todėl norėdama sutaupyti ji nusprendė pasirinkti modulinę kvalifikaciją. Šiuo metu ji savarankiškai mokosi oro linijų transporto piloto licencijos (ATPL) egzaminų.

Niamh, kuri jau yra skraidžiusi daugiau nei 40 valandų, pridūrė: „Prieš pradėdama kitą skrydžių mokymo etapą turiu išlaikyti 14 egzaminų raštu, įskaitant prietaisų ir navigacijos egzaminus, ir 100 savarankiškų skrydžių valandų.

Šiuo metu mokausi Bristolio antžeminėje mokykloje, todėl internetinius seminarus stebiu iš namų, o kad galėčiau finansuoti studijas, jas derinu su darbu ne visą darbo dieną.

Kai baigsiu šį etapą, toliau tęsiu skrydžių mokymus, įskaitant prietaisų kvalifikaciją, kelių variklių kvalifikaciją, avarijų prevencijos ir atkūrimo kursą bei kt.

Tikiuosi, kad baigusi mokymus turėsiu „Frozen ATPL“ – licenciją, kuri suteikiama prieš išskraidant 1500 valandų, ir galėsiu pretenduoti tapti savo svajonių oro linijų pilote, o kada nors galbūt net skraidyti privačiu lėktuvu“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais