Siekdamas telefono amerikiečių turistas įkrito į Vezuvijaus kalno kraterį

Savaitgalį į Vezuvijaus kalno kraterį įkrito amerikietis turistas, bandydamas pasiimti savo mobilųjį telefoną, rašo CNN.
Vezuvijaus kalnas, žiūrint nuo Pompėjos
Vezuvijaus kalnas, žiūrint nuo Pompėjos / Wikipedia Commons nuotr. // CC BY-SA 3.0

Skelbiama, kad 23 metų vyras iš Baltimorės žygiavo draudžiamu taku, lydimas trijų giminaičių. Be to, ten pat buvo pastebėti ir du britų turistai.

CNN publikacijoje nedetalizuojama, kokiomis aplinkybėmis vyras įkrito į kraterį. Akcentuojama tik tai, kad jis siekė savo mobiliojo telefono, kuris, greičiausiai, buvo nukritęs ant žemės.

Nurodoma, kad vyras patyrė sužalojimų – ant rankų ir nugaros liko sumušimų žymės.

Į įvykio vietą atvykę greitosios pagalbos medikai suteikė vyrui pagalbą, tačiau jis atsisakė vykti į ligoninę.

Skelbiama, kad šio draudžiamo tako pradžioje yra pastatyti ženklai, įspėjantys apie pavojus ir draudimą eiti šiuo keliu. Kompanijai dėl pažeistos numatytos tvarkos gresia nemalonumai – svarstoma, ar jiems pateikti kaltinimus dėl įsibrovimo į draudžiamą teritoriją.

Pastarąjį kartą garsusis Vezuvijaus ugnikalnis išsiveržė 1944 metais. Ugnikalnį supantis nacionalinis parkas savo tinklalapyje nurodo, kad Vezuvijus vis dar yra aktyvus ugnikalnis, tačiau šiuo metu yra „ramybės būsenos“.

Aukščiausia kalno viršūnė siekia 1277 m, kraterio skersmuo – 450 m, o gylis – 300 m, sakoma nacionalinio parko svetainėje.

Prieš išsiverždamas 79 m. po Kristaus Vezuvijus šimtmečius buvo miegantis ugnikalnis, tačiau savo išsiveržimu po pelenais palaidojo tokius miestus kaip Pompėja, Oplontis ir Stabija.

Pompėja buvo panardinta po storu ugnikalnio nuolaužų sluoksniu, kuris apsaugojo miesto griuvėsius nuo oro ir klimato poveikio. Nuo to laiko šis miestas tapo populiariu turistų traukos objektu, taip pat turtinga archeologų tyrimų vieta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis