Dar nemačiau savo sklypo, bet jau planuoju važiuoti apžiūrėti. Tai tikrai man pati geriausia dovana, kokią esu gavęs per savo trisdešimt metų. Tikrai nesitikėjau laimėti sklypo, gal pagalvodavau apie palapinę ar kepsninę, bet tik tiek – ir iki šiol dar nesitiki, kad jis jau mano“, – sako liepos 31-ąją gimtadienį atšventęs D. Rinkevičius.
Mažakalbis marijampolietis gyvena su tėvais: „Iki šiol negalvojau, kad man yra realu turėti savo sklypą. Kaip ir daugelis Marijampolėje, aš dirbu automobilių versle – juos remontuoju. Gal šis sklypas paskatins išsikelti iš Marijampolės ir pradėti automobilių remonto verslą Utenos rajone, negali žinoti“, – juokiasi laimėtojas.
Laimėtas sklypas yra Rytų Lietuvoje, Utenos rajone esančioje Antandrajoje, vaizdingoje vietoje ant Indrajų ežero kranto, vos keli kilometrai nuo kito visos Lietuvos poilsiautojų pamėgto Alaušo ežero Sudeikiuose. Beveik hektaro dydžio sklypas yra gyvenamosios paskirties, su statybų galimybe, jam priklauso 50 metrų ežero pakrantės.
Liepos pabaigoje sustabdžius akcijos kodų registravimą jų iš viso buvo užregistruota daugiau kaip pusė milijono – net 503 280. Labiausiai sklypo geidė Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gyventojai – būtent jie aktyviausiai registravo kodus „Utenos alaus“ interneto svetainėje. Sklypo laimėtojas paaiškėjo rugpjūčio 3 dieną burtų traukimą stebint nepriklausomam auditoriui.
Sklypas prie ežero – vienas geidžiamiausių nekilnojamojo turto objektų Lietuvoje. Finansų ir nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec/Re&Solution“ ekspertų teigimu, ieškodami sklypo pirkėjai būtent jo vietą įvardija kaip patraukliausią savybę. Bendrovės duomenimis, dažniausiai ieškomos ir perkamos tokios sodybos, kurios yra nutolusios nuo miesto iki 70 km, su 0,5-1 hektaro dydžio sklypu. Tokių sodybų nėra daug, tad sandorių sudaroma vos iki šimto per metus.
2012 08 07
Sklypo ant ežero kranto laimėtojas: „Tai geriausia dovana trisdešimtmečiui“
Darius Rinkevičius savo trisdešimtmečiui gavo netikėtą dovaną – vieną geidžiamiausių šios vasaros prizų – sklypą ant ežero kranto. „Utenos alaus“ daryklos akcijoje dalyvavęs marijampolietis registravo apie šimtą ant etikečių ir skardinės liežuvėlių rastų kodų ir laimėti nesitikėjo – juk varžėsi su dar beveik puse milijono kitų, taip pat registruotų daryklos interneto svetainėje ir dalyvavusių akcijoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą