Pirmadienio rytą įvyko „sizifinis darbas“, kai „British Airways“ 195-ojo reiso lėktuvas skrido iš Londono į Hjustoną.
Lėktuvas „Boeing 787-9 Dreamliner“ ore buvo apie penkias valandas ir artėjo prie Niufaundlando pakrantės, kai dėl „nedidelės techninės problemos“ buvo priverstas keisti kryptį, pranešė „Business Insider“.
Dėl to beveik 300 keleivių talpinantis orlaivis turėjo grįžti atgal per vandenyną į Londoną.
Pasibaigus ilgai trukusiai trukusiai dangaus odisėjai, lėktuvas buvo nuskridęs 4833 mylias (7778 km ) ir du kartus perskridęs Atlanto vandenyną, tačiau nebuvo priartėjęs prie numatyto kelionės tikslo, pranešė „Fox News“.
Nors oro linijų bendrovė nenurodė problemos, pranešama, kad reaktyvinis lėktuvas turėjo variklio problemą, kuri neturėjo įtakos šiam konkrečiam skrydžiui, tačiau galėjo kelti pavojų būsimoms kelionėms.
„Lėktuvas saugiai nusileido ir klientai išlipo įprasta tvarka“, – „Fox News“ sakė „British Airways“ atstovas. – Mes atsiprašėme savo klientų už sutrukdytą kelionę.“
Nuo to laiko oro linijos perregistravo nusivylusius keleivius į kitus laisvus skrydžius, taip pat suteikė apgyvendinimą ir nurodė, kaip pareikalauti kitų išlaidų atlyginimo.
Lėktuvas buvo nuskridęs 4833 mylias (7778 km ) ir du kartus perskridęs Atlanto vandenyną.
Neaišku, kodėl lėktuvas turėjo skristi atgal į Londoną, kad būtų atliktas remontas, nors Hitrou oro uoste yra „British Airways“ techninės priežiūros centras.
Tuo tarpu skrydžių tinklaraščio „One Mile at a Time“ ekspertai iškėlė teoriją, kad toks sprendimas galėjo būti susijęs su variklio gamintoju „Rolls Royce“.
„Dėl „British Airways“ sutarties su „Rolls Royce“ (variklio gamintoju), kaip pranešama, lėktuvui buvo naudinga grįžti į Hitrou, todėl „Rolls Royce“ tikriausiai taip pat prie to prisidėjo“, – buvo rašoma minėtam tinklaraštyje.