Anot „The Guardian“, skrydžio W62206 lėktuvas nuo 2013 birželio 1 dienos nė karto nepakilo laiku. Oficiali „EUclaim“ statistika rodo, kad į Budapeštą kilę lėktuvai vėlavo net 293 kartus iš eilės.
1 492 kilometrus skrendantys lėktuvai iš Londono į Budapešta kyla kasdien. Tačiau ir kaskart jie esą vėluoja – nuo dviejų minučių iki 12 valandų ir 18 minučių. Kartą (praėjusių metų birželio 1 dieną) skrydis išvis buvo atšauktas.
Oficiali „EUclaim“ statistika rodo, kad į Budapeštą kilę lėktuvai vėlavo net 293 kartus iš eilės
Skaičiuojama, kad per nepilnus metus keleiviai skrydžio į Budapeštą iš viso turėjo laukti 176 valandas.
„Wizz Air“ savo pranešime teigia, kad visi skrydžiai, kurie vėluoja ne daugiau nei 15 minučių, yra laikomi kaip išskridę laiku. O net ir tuomet, jeigu lėktuvas išskristi vėluoja, daugumai keleivių žymiai svarbiau yra pasiekti kelionės pabaigą laiku.
Anot pranešimo, nuo 2013 birželio 1 d. iki šiandienos beveik 50 proc. W62206 skrydžių prasidėjo laiku – 14 val. 25 min., ir dar 26 proc. – per 15 minučių nuo numatyto lėktuvo pakilimo laiko, kas pagal tarptautinius standartus ir Jungtinės Karalystės Civilinės aviacijos administracijos (CAA) nuostatas laikoma išvykimo laiku. Vasario mėnesį 88 proc. visų „Wizz Air“ skrydžių iš Lutono oro uosto prasidėjo laiku.
„Pasklidę gandai dėl mūsų Londonas-Budapeštas krypties vykdomų skrydžių labai stebina, nes statistika rodo priešingai: šiandien suplanuotas minėtas skrydis iš Lutono oro uosto įvyko tiksliai pagal tvarkaraštį ir prisijungė prie kitų 73 proc. kasdien šia kryptimi laiku pakylančių lėktuvų“, – sako „Wizz Air“ atstovas Danielis de Carvalho.