33 metų skrydžių palydovė Reddit“ sukūrė temą, kad atsakytų į kitų asmenų klausimus apie darbo patirtį, rašoma „Daily Mail“.
Atsakydama į klausimą: „Jei galėtumėte stebuklingai mostelėti burtų lazdele ir priversti keleivius lėktuvuose nustoti daryti 3 dalykus, kokie tai būtų dalykai?“, ji pateikė keletą netikėtų pastabų.
Pirmasis dalykas, kurį ji pasakė būtų tai, kad keleiviai „nustotų nusiauti batus ir vaikščioti su kojinėmis arba basi“.
Kitam asmeniui paklausus, kodėl tai galėtų trukdyti keleivių salono įgulos nariams, ji atsakė: „Nes tai šlykštu, smirdi ir tai yra vieša vieta. Geros manieros yra labai svarbios“.
Antra, ji manė, kad per daug keleivių noriai dalijasi savo problemomis su skrydžių palydove, ir tai iliustravo gana vaizdingu pavyzdžiu.
Ji sakė: „Nustokite mums sakyti per daug informacijos, pavyzdžiui, ar galiu nueiti į tualetą, nes viduriuoju“.
Savo pageidavimų sąrašą ji užbaigė paliesdama temą, kuri yra svarbi daugeliui keleivių, kai tenka ištverti skrydį. Tai – asmens privatumas.
„Dėl viso pikto, naudokitės ausinėmis. Niekas nenori girdėti jūsų muzikos ar filmo“, – sakė skrydžių palydovė.
Iškėlus klausimą, ar būtų gerai skrydžio metu naudotis oro linijų bendrovės suteiktomis šlepetėmis, nors jos gali lengviau skleisti kojų kvapą, įgulos narė atsakė, kad tai būtų leistina.
Naudokitės ausinėmis. Niekas nenori girdėti jūsų muzikos ar filmo.
Kita skrydžių palydovė Jacqueline R., dirbanti „Air Canada“ ir jau beveik septynerius metus dirbanti skrydžių palydove, „TikTok“ vaizdo įraše pasakė, ko keleiviai turėtų vengti, jei nenori erzinti įgulos narių.
„Skrydžių palydovams patinka, kai esate itin pagarbūs, nes mes susiduriame su daug kuo, kaip ir jūs, – pradėjo ji. – Mes norime būti malonūs su jumis ir stengiamės iš visų jėgų.“
Iš Toronto kilusi moteris toliau pabrėžė: „Jūsų skrydžio palydovai nekenčia, kai esate nemalonūs. Taigi tiesiog būkite malonūs. Tiesiog šypsokitės, tiesiog sakykite: Sveiki, kaip sekasi? Mes stengsimės su jumis elgtis kuo geriau“.
„Atėję į lėktuvą nieko nereikalaukite. Tiesiog maloniai mūsų paprašykite. Ir mes nuoširdžiai pasistengsime“, – aiškino ji.
„Tiesiog pasistenkite prisiminti, kad mes, kaip ir jūs, taip pat esame žmonės. Ir norime užtikrinti, kad kelionės patirtis būtų kuo geresnė. Taigi viskas, ko prašome, tai būti maloniems.
Tiesiog pasistenkite prisiminti, kad mes, kaip ir jūs, taip pat esame žmonės.
Mus labiausiai erzina be priežasties nemalonūs keleiviai“, – sakė skrydžių palydovė.