„Vykdydami plėtrą, pastebėjome augančią didesnių orlaivių paklausą, todėl nusprendėme išnaudoti vieno „Airbus“ tipo lėktuvo privalumus ir pasiūlyti mūsų klientams galimybę skraidyti didesniais orlaiviais“, – sako „Small Planet Airlines“ direktorius Vytautas Kaikaris.
Anot jo, šie pokyčiai bei atnaujinti orlaivių salonai bendrovę išskirs iš visų tokio tipo aviakompanijų Europoje, kadangi keleiviai papildomai galės mėgautis ir nauju interjeru bei išskirtinėmis paslaugomis.
Šią žiemą visuose „Small Planet Airlines“ orlaiviuose įrengiamas naujos koncepcijos interjeras ir įdiegtos papildomos paslaugos. Tai naujos „Recaro“ kėdės, specialus LED apšvietimas, bevielis vidinis tinklas „AirFi“, leisiantis keleiviams pramogauti savo išmaniuosiuose įrenginiuose ir kt. Visos šios naujovės bus įdiegtos ir „Airbus 321“ orlaiviuose.
Šių metų vasarą orlaivių parką papildysiantys keturi modernūs „Airbus 321“ orlaiviai, pagaminti 2004–2007 m., pasižymi ilgesniu korpusu nei „A320“ tipo orlaiviai, todėl bendrovė planuoja padidinti skrydžių pajėgumus populiariausiomis kryptimis – visi keturi 220 vietų orlaiviai aviakompanijos keleivius skraidins iš Lenkijos oro uostų į Viduržemio jūros kurortus.
Parką papildę „A320“ tipo orlaiviai bus bazuojami kompanijos padalinyje Vokietijoje, kur jais bus skraidinami „Thomas Cook“ ir „TUI“ klientai iš Brėmeno ir Paderborno bazių. Trečiojo „Airbus 320“ orlaivio sulauks ir Lietuva – iki šiol vasaros sezonu Vilniuje būdavo bazuojami du „Airbus 320“. Šią vasarą iš Lietuvos sostinės suplanuota daugiau skrydžių į Viduržemio jūros kurortus.
Anot V.Kaikario, bendrovė nuo „Boeing 737-300“ prie „Airbus 320“ orlaivių perėjo palaipsniui, o šį procesą užbaigė paskutinio „Boeing“ lėktuvo atsisakymas. Šią žiemą priimtas sprendimas atsisveikinti ir su seniausiu parke „Airbus 320“ orlaiviu.
Bendrovė lėktuvų parką atnaujinti žada ir toliau, įvesdama naujesnius „Airbus 320“ ir „Airbus 321“ lėktuvus.
TAIP PAT SKAITYKITE: Ką lėktuvo įgula veikia prieš skrydį?