Bendrovė, kuri, be savo pagrindinės platformos „Expedia.com“, taip pat valdo platformas „Hotels.com“, „Hotwire“, „Travelocity“, „Cheaptickets“, „Egencia“ ir „CarRentals.com“, darbuotojams nusiųstame e. laiške nurodė, jog toks sprendimas buvo priimtas nustačius, jog verslo „augimo siekiama netinkamai ir nedrausmingai“.
„Esu tikras, jog, įgyvendinę šiuos sunkius pokyčius, supaprastinsime savo verslą ir aiškiai nustatysime, į ką turime sutelkti dėmesį, ir tai mūsų komandoms leis grįžti prie projektų ir prioritetų, kurie yra prasmingiausi mums, mūsų klientams ir mūsų partneriams“, – JAV laikraščiui „The Seattle Times“ pareiškė „Expedia“ valdybos pirmininkas Barry Dilleris.
Per vasario 13 dieną surengtą telefoninę konferenciją, per kurią buvo pristatyti bendrovės veiklos rezultatai, B.Dilleris pareiškė, jog organizacijos personalas yra „išpūstas“, ir pažymėjo, jog daugelis darbuotojų nežino, „ką turi daryti darbo dieną“.
2019 metais „Expedia“ pardavimai padidėjo 8 proc., grynasis pelnas – 4 proc., o pelnas akcijai – 6 procentais.