Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Stipriai auga turistų srautai iš Vakarų šalių

Rusijos ir Baltarusijos turistų praradimą kompensuoja Vakarų ir kaimyninių šalių turistai, taip pat stipriai suaktyvėjęs vietinis turizmas.
Vokiečių turistai Klaipėdoje
Vokiečių turistai Klaipėdoje / L. Sėlenienės nuotr.
Temos: 2 Turistai Turizmas

Anot Ūkio ministerijos, pirmąjį ketvirtį daugiau nei 40-čia procentų padaugėjo turistų iš Jungtinės Karalystės, Italijos ir Norvegijos; penktadaliu iš – Švedijos, Lenkijos; šeštadaliu – iš Latvijos.

Vakariečių turistų pagausėjimas aiškinamas tuo, kad Lietuvos turizmas aktyviai pristatomas svarbiausiose turizmo parodose, organizuojamos verslo misijos, leidžiami reprezentaciniai leidiniai, vykdomos reklamos kampanijos. Ypatingas prioritetas skiriamas Vokietijai, Jungtinei Karalystei, Skandinavijos, kaimyninėms šalims ir tolimosioms rinkoms – JAV, Japonijai, Kinijai, Izraeliui ir kitoms.

„Krito Rusijos ir Baltarusijos turistų srautai, bet taip yra visame pasaulyje, visoje Europoje. Tai lemia ekonominės priežastys. Tačiau, kaip bebūtų keista, pagal pirmo ketvirčio rodiklius, Rusija išlieka šalis numeris vienas, bet kritimas yra, šito nereikia slėpti. [...]

Tačiau mes sakėme, kad imsimės kompleksinių rinkodaros priemonių, kad pritrauktume turistų iš kitų šalių, ir turime įspūdingus rezultatus. Pirmas ketvirtis nėra karštasis turizmo sezonas, bet rodikliai – puikūs: daugiau kaip 40 proc. augo turistų srautai iš Italijos, Norvegijos, didelį augimą turime iš Izraelio – 65 proc.“, – sako Turizmo departamento direktorė Jurgita Kazlauskienė.

Skaičiuojama, kad per metus į Lietuvą atvyksta per 2,5 mln. turistų, o Lietuvoje keliavo 2,3 mln. gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos