Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sudarytas žemėlapis, kuriame – skirtingų šalių turizmo šūkiai: kaip tarp jų atrodo Lietuva?

Kadaise Lietuva pasaulio turistams prisistatė kaip drąsi šalis, dabar – kaip vieta, kurioje galima rasti tikrą (natūralų) grožį. Tiesa, naudodami žodį „gražus“ (angl. Beautiful) mes nesame labai originalūs – jis vienas dažniausiai turizmo šūkiuose esančių žodžių. Visa tai atskleidžia neseniai sudarytas žemėlapis, kuriame įvardinti visų oficialių pasaulio valstybių turizmo šūkiai.
Spaudos konferencijos akimirka
Lietuvos turizmo koncepcijos pristatymo akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Geriausia mėgautis iš lėto“ (Latvija), „Įspūdingoji Estija“ (Estija), „Laimingiausia vieta žemėje“ (Danija), „Pilna gyvenimo“ (Kroatija), „Geriausiems jūsų gyvenimo momentams“ (Gruzija), „Aplankyk Armėniją, čia gražu“ (Armėnija), „Sirija – visada gražu“ (Sirija), „Būk mūsų svečias“ (Turkija)“ – šie ir daugybė kitų oficialių turizmo šūkių surinkti ir sudėti į „Family Break Finder“ sukurtą žemėlapį.

familybreakfinder-Every-Countrys-Tourism-Slogan-1
Oficialus turizmo šūkių žemėlapis

Jame matyti, kaip skirtingai save pasauliui ir užsienio turistams pristato skirtingos šalys.

Kai kurie šūkiai, pavyzdžiui, siekia valstybę atskleisti kaip dramatišką vietą (Kolumbijos šūkis „Kolumbija – magiškas realizmas“), kiti – itin paprasti (Slovakijos šūkis „Keliauti Slovakijoje – gera idėja“).

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Spaudos konferencijos akimirka
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Spaudos konferencijos akimirka

Nemažai šalių, tarp jų – ir Lietuva, kurios naujasis šūkis skelbia „Real is Beautiful“ (Tikra yra gražu), naudoja žodį gražus. Žemėlapyje net šešios šalys save pristato kaip gražias.

Ypač lakoniškai turistus vilioja Azijos šalys. Pavyzdžiui, Malaizija, kurios šūkis „Tikrai Azija“ (angl. Truly Asia), Singapūras – „Tavo Singapūras“ (angl. Your Singapore), Vietnamas – „Laikui nepavaldus žavesys“ (angl. Timeless charm), Laosas – „Tiesiog gražus“ (angl. Simply beautiful), Indonezija – „Nuostabi Indonezija“ (angl. Wonderful Indonesia).

Kai kurios šalys turizmo šūkiuose primena svarbiausius ir labiausiai žinomus turistinius objektus – Peru „Peru – inkų žemė“ (angl. Peru – Land of the Incas). Mažiau žinomos valstybės, tokios kaip Belizas, išnaudoja savo nežinomumą ir kviečia: Belizas – smalsumą žadinanti vieta (angl. Belize – a Curious Place).

TAIP PAT SKAITYKITE: Kijevas – kai norisi ir pigiai, ir gerai

Kazachstanas save vadina stebuklų šalimi (Kazakhstan – The Land of wonders), o Ukraina žaidžia dviprasmybėmis ir sako, kad joje yra viskas, skirta tau (Ukraine – I'ts all about U).

Visą žemėlapį rasite paspaudę čia. Kurios šalies šūkis jums atrodo geriausias?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?