„Tikimės, kad supaprastinus reikalavimus sulauksime didesnio dalyvių skaičiaus. Pasiūlymų laukiame iki rugsėjo 5 dienos“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Gediminas Petrauskas.
Pasak jo, siekiant padidinti konkurso dalyvių skaičių buvo sumažinti techninio ir profesinio pajėgumo reikalavimai tiekėjams, pavyzdžiui, įgyta patirtis vykdant panašaus sudėtingumo sutartis, taip pat specialistų, kurie bus atsakingi už darbus, kvalifikacijai ir patirčiai.
Pirmasis techninio aptarnavimo tako pritaikymo lankytojams konkursas buvo paskelbtas šiemet liepą, o antrasis – praėjusią savaitę.
Skelbta, kad rangovas įrengs naują tako dangą, apšvietimą, laiptus, automobilių aikštelę, taką nuo jos iki tilto, informacinius stendus ir ženklus. Tiksli darbų vertė bus žinoma pasibaigus konkursui, o juos finansuoja Valstybinė saugomų teritorijų tarnyba.
Tikimasi, kad tiltą kasmet aplankys 10–15 tūkst. žmonių.
Raseinių rajone esantis Lyduvėnų geležinkelio tiltas yra 599 metrų ilgio bei 42 metrų aukščio.
Pirmasis medinis tiltas šioje vietoje pastatytas 1916 metais, o plieninių konstrukcijų ant gelžbetoninių atramų – 1918 metais. Per Antrąjį pasaulinį karą sugriautas tiltas atstatytas 1952 metais.