Skelbiama, kad Seulo turizmo departamentas ketina visu pajėgumu išnaudoti populiariąją „Gangnam Style“ dainą. Jau artimiausiu metu iki šiol užsienio turistams mažai žinomas miesto rajonas bus plačiai reklamuojamas tiek pačioje šalyje, tiek ir užsienio žiniasklaidos priemonėse bei turizmo agentūrose.
Neseniai korėjiečiai sukūrė reklaminį vaizdo klipą, kuris remiasi dainos motyvais ir kviečia turistus aplankyti Seulą bei jo Gangnam‘o rajoną. Ši reklama taip pat patalpinta „YouTube“ svetainėje ir jau surinko per pusę milijono peržiūrų iš viso pasaulio.
5 minučių vaizdo klipe pasakojama, kad Gangnam‘o rajone sukurtos puikios sąlygos mėgstantiems apsipirkti, čia veikia daugybė įdomių puikios virtuvės restoranų bei verslo centrų. Vaizdo reklamoje, paremtoje „Gangnam Style“ daina, pasirodo ne tik aktoriai, bet ir užsienio šalių turistai, kurių yra klausiama, ką jų manymu reiškia „Gangnam stilius“. Atsakymuose skamba: „gyvas“, „beprotiškas“, „madingas“ ir kiti.
Be kita ko, įvairios pasaulio turizmo bendrovės jau pradėjo siūlyti specialius kelionių turus, siūlančius susipažinti su Gangnam‘o rajono gyvenimu, čia apsistoti bei išmokti šokio žingsnelių.