Prancūzijos viešbučių sąjunga informavo, kad savaitės pradžioje išankstinių kambarių užsakymų geriausiuose Paryžiaus viešbučiuose sumažėjo beveik 50 proc.
Tačiau ilgalaikių pasekmių turizmo sektoriaus atstovai nesibaimina, teigia „Telegraph“.
Siekdami susigrąžinti turistus, o taip pat išsklaidyti baimę patiems paryžiečiams, kavinių ir restoranų atstovai susivienijo ir pradėjo kampaniją #TourAuBistrot, kurios metu per socialinius tinklus kviečia žmones eiti į miestą ir ten vakarieniauti bei pramogauti.
„Atgarsiai, kurių sulaukiu iš turistų ir kelionių organizatorių, ramina – jokios panikos rinkoje nėra“, – naujienų agentūrai „Reuters“ tvirtino Prancūzijos turizmo komiteto atstovas Francois Navarro.
Tiesa, kol kas nėra aišku, kiek tęsis šioks toks sąstingis, kurį sukėlė tragiški įvykiai. „Dabar daug turistų atšaukė keliones arba sutrumpino jas Paryžiuje. Tačiau klausimas yra, ar tai tęsis ateinančias porą savaičių, ar užtruks iki Kalėdų ir ilgiau“, – pastebėjo F.Navarro.
Dauguma neabejoja, jog per didžiausias žiemos šventes miestas bus pilnas turistų.
„Paryžius yra populiariausias atostogų miestas tarp britų, taip pat jį mėgsta verslo keliautojai bei studentai“, – sako Didžiosios Britanijos kelionių agentūrų asociacijos „Abta“ atstovai.
Kalbėdami apie turizmo situaciją Paryžiuje, britai prisiminė panašią eigą 2005-aisiais, kada teroristiniai išpuoliai sukrėtė Londoną.
Nors iš karto po jų turistų srautas į Anglijos sostinę sumažėjo, netrukus žmonės į miestą vėl plūstelėjo.
TAIP PAT SKAITYKITE: 7 svarbiausi atsakymai apie tai, kaip turizmą Paryžiuje pakeis teroro atakos
„Pasaulis kišenėje“ skaitytojų apklausa parodė, jog teroristinių atakų pavojus lietuvių neišgąsdino: