Šventinė Vilniaus magija: net 94 proc. turistų rekomenduotų Vilnių Kalėdoms

Vilniuje kalėdinių švenčių laikotarpiu lankęsi užsienio turistai puikiai įvertino miesto šventines puošmenas ir Kalėdų miestelius. Dauguma apklaustųjų pareiškė rekomenduosiantys savo draugams, šeimos nariams arba kolegoms aplankyti Lietuvos sostinę.
Vilniaus Kalėdų eglė iš paukščio skrydžio
Vilniaus Kalėdų eglė iš paukščio skrydžio / Gabrieliaus Khitrerer ir Gabrieliaus Tamošiūno nuotr.

Paprašyti įvertinti skalėje nuo 0 iki 10, kiek tikėtina, kad jie siūlytų draugams, šeimos nariams, kolegoms atvykti į Vilnių Kalėdinių švenčių metu, 56 proc. įvertino 9 ir 10 balų, 38 proc. vertino 7-8 balais.

Tai parodė sociologinė apklausa, kurią gruodžio 7 – sausio 5 dienomis Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ užsakymu įvykdė sociologinių tyrimų specialistai. Tyrimo metu Vilniuje buvo apklausta daugiau nei 500 svečių iš Latvijos, Lenkijos, Vokietijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Ukrainos, Baltarusijos, Rusijos ir kitų šalių.

VIDEO: Pasigrožėkite: Vilniaus kalėdinė eglė iš aukštai

61 proc. Vilniuje apsilankiusių turistų teigė, kad Kalėdų ir Naujųjų metų sutikimo šventės padarė įtaką pasirenkant kelionę į Vilnių. Tarp taip teigusių daugiausia buvo svečių iš Lenkijos (92,5 proc.) ir Vokietijos (91,2 proc.). Paprašyti įvertinti Vilniaus Kalėdines muges ir šventinius papuošimus, virš 90 proc. svečių juos įvertino gerai ir labai gerai.

„Kalėdos yra ne tik nuostabi šventė vilniečiams, bet ir svarbi galimybė miestui pritraukti svečius iš užsienio. Čia svarbūs keli dalykai – ir kaip miestas sugeba save pristatyti, ir kokį įspūdį palieka svečiui atvykus. Tikslinę rinkodarą, skirtą skatinti turistus aplankyti Vilnių per Kalėdas, pradėjome vykdyti dar rudens pradžioje, – pranešime spaudai cituojama „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Tyrimo rezultatai leidžia daryti išvadą, kad per Kalėdas miestas pateisino atvykusių turistų lūkesčius su kaupu. Svečių pasitenkinimas yra vienas svarbiausių rodiklių: nuo jo priklauso, ar jie grįš į miestą arba rekomenduos jį aplankyti kitiems.“

Dauguma apklaustų turistų teigė, kad į Vilnių atvyko su nakvyne. Beveik pusė turistų (45 proc.) Vilniuje praleido iki trijų naktų, trečdalis (33 proc.) teigė pasilikę ilgesniam laikotarpiui: 4 – 6 naktis. Ilgiausiai Lietuvos sostinėje apsistojo turistai iš Vokietijos ir Lenkijos – atitinkamai 53 proc. vokiečių ir 41 proc. lenkų Vilniuje praleido daugiau nei 3 naktis.

60 proc. visų svečių teigė lankęsi Vilniaus Kalėdų miesteliuose Katedros ir Rotušės aikštėse, daugiausiai – italai (83 proc.), vokiečiai (80 proc.) ir lenkai (75 proc.). Daugiau nei pusė turistų Kalėdų miesteliuose išleido iki 20 Eur, trečdalis (35 proc.) – nuo 20 iki 40 Eur.

Siekiant sustiprinti Lietuvos sostinės kaip šventinio sezono kelionių krypties konkurencingumą šiais metais Kalėdų sezonas sostinėje buvo pratęstas dviem savaitėmis. Kalėdų miesteliai Katedros ir Rotušės aikštėje lankytojų laukė dviem savaitėmis ilgiau nei įprastai – iki pat sausio 7 d.

Kalėdinis Vilnius nuo ankstyvo rudens buvo pristatomas žiemos keliones planuojantiems užsienio turistams ir kelionių organizatoriams užsienyje vykstančiose turizmo parodose. Išleisti kalėdines programas pristatantys leidiniai anglų, rusų ir lenkų kalbomis, Vilniaus turizmo informacijos svetainėje sukurta speciali kalėdinė rubrika anglų, vokiečių, prancūzų, lenkų, rusų ir lietuvių kalbomis.

Kampanija, kviečianti planuoti keliones į Vilnių šią žiemą, rugsėjo ir spalio mėnesį vyko kelionių organizavimo portale „Expedia“. Vilnius kaip kalėdinių kelionių kryptis buvo pristatyta užsienio žiniasklaidai. Ypač didelio dėmesio viso pasaulio portaluose ir leidiniuose sulaukė unikali Vilniaus Kalėdų eglė, kelionių žiniasklaidos tituluota gražiausia Europoje ir viena gražiausių pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis