Pik Distrikto nacionalinio parko pašonėje esant aludė „The Pack Horse“ – viena iš vietų, kurioje po žygių gamtoje pasistiprinti užsuka lankytojai. Tačiau po praėjusio savaitgalio grupelė žmonių joje nelaukiami dėl savo elgesio.
Kompanija atėjo pavalgyti ir netrukus jau mėgavosi užsakytu maistu – jokių priekaištų dėl jo neturėjo.
Vakarienei artėjant į pabaigą viena kompanijos narė su maisto likučiais lėkštėje priėjo prie aludės savininko ir informavo, jog patiekalai jiems nepatiko bei pareikalavo naujų pakeisti užsakytus patiekalus.
„Kol jie valgė, nebuvo jokių nusiskundimų. Bei kai suvalgė apie 70 proc. maisto, ėmė skųstis, kad jis nepatiko, buvo ne toks, kokio klientai tikėjosi, reikalavo nemokamai pakeisti užsakytus patiekalus kitais.
Atsakiau jiems „ne“. Negaliu žmonių maitinti dykai vien dėl to, kad jie taip nori“, – sakė aludės savininkas ir virėjas Luke’as Payne’as.
Anot jo, svečiai išėjo nesumokėję už vakarienę, pareiškę, kad maistas juos nuvylė.
„Sakiau jiems – turite paskutinę galimybę pasakyti, kas yra ne taip, ką galima patikrinti ir ištaisyti. Bet jie šia galimybe nepasinaudojo“, – pasakojo savininkas.
„Suprantu, dabar sunkūs laikai, tačiau tai nereiškia, kad negalima būti maloniais kitiems“, – ironizavo verslininkas, leidęs suprasti, kad negražiai pasielgę klientai čia daugiau nelaukiami.
Į viešumą ši istorija pateko kai ją „Twitter“ aprašė aludės savininkas.
Jungtinėje Karalystėje galima nemokėti už patiekalus maitinimo įstaigoje tuo atveju, jeigu jie neatitinka aprašymo valgiaraštyje arba yra netinkamai paruošti ar patiekti: tai galima suprasti vos paragavus maisto.
Tokiu atveju būtina kuo greičiau informuoti personalą ir reikalauti situaciją ištaisyti arba pasinaudoti teise nemokėti.
Jeigu patiekalas arba didesnė jo dalis suvalgyta, restoranas šią aplinkybę gali laikyti įrodymu, kad maistas klientui patiko.