Tėvai sūnų paliko prastesnėje lėktuvo klasėje, o patys džiaugėsi prabanga: kaltę pajuto svetima moteris

Lėktuvo keleivė sukėlė įnirtingą pasipiktinimą po to, kai atskleidė, kad atsisakė pasikeisti vietomis su 10 metų berniuku, kurį tėvai paliko ekonominėje klasėje, kad jie galėtų ilsėtis pirmojoje klasėje.
Vaikas lėktuve
Vaikas lėktuve / Shutterstock nuotr.

Neįvardyta 23 metų keleivė, dažnai skraidanti lėktuvais, socialiniame tinkle „Reddit“ pasidalijo, kad atsisakė pasikeisti vietomis su vaiku po to, kai ji ir vaiko tėvai buvo perkelti į pirmąją klasę – dėl to 10-metis buvo paliktas vienas žemesnėje klasėje, rašoma „Daily Mail“.

Jos prisipažinimas sukėlė karštą diskusiją apie etiketą lėktuve.

Anoniminė moteris kreipėsi į „Reddit“, norėdama paklausti, ar ji suklydo atsisakydama berniukui užleisti savo vietą pirmojoje klasėje, socialinio tinklo platformoje paskatindama žmones plūsti berniuko tėvus, kurie pirmiausia paliko jį vieną.

Moteris savo įrašą pradėjo nuo informacijos apie save ir savo 13 valandų trukusią kelionę.

Ji teigė: „Bendra informacija: aš jau maždaug metus planavau kelionę į San Franciską ir bilietus užsisakiau prieš metus. Likus maždaug mėnesiui ar dviem iki kelionės, man paskambino iš oro linijų ir pasakė, kad dėl mano taškų ir narystės oro linijų bendrovėje mane norėtų pakelti į pirmąją klasę.

Niekada anksčiau nebuvau skridusi pirmąja klase, todėl sakyti, kad labai apsidžiaugiau, buvo per maža“.

Atvykusi į savo vietą, ji patogiai įsitaisė ir nekantriai laukė pakilimo.

Tačiau netrukus po pakilimo prie jos priėjo skrydžio palydovė su prašymu.

„Praėjus maždaug valandai po skrydžio prie manęs priėjo skrydžio palydovė ir paklausė, ar nenorėčiau apsikeisti vietomis su 10 metų berniuku, kuris sėdėjo ekonominėje klasėje, kad jis galėtų sėdėti su savo šeima pirmojoje klasėje, – aiškino keleivė.

123RF.com nuotr. / Verslo klasė lėktuve
123RF.com nuotr. / Verslo klasė lėktuve

– Kiek man buvo pasakyta, abu tėvai taip pat gavo aukštesnę klasę, taip pat nesuprasdami, kad jų sūnus negalėjo būti perkeltas kartu su jais. Taigi jie gavo pirmos klasės bilietus, o jis vėl liko ekonominėje klasėje“.

Keleivė taip pat pažymėjo, kad skrydžio palydovė aptarinėjo situaciją taip, tarsi ji neturėtų kito pasirinkimo, kaip tik persėsti, ir pridūrė, kad jei ji persės, gaus nemokamą aukštesnio lygio bilietą kitame skrydžio variante arba net galės atgauti visus pinigus.

Skrydžio palydovė aptarinėjo situaciją taip, tarsi ji neturėtų kito pasirinkimo.

„Paklausiau jos, ar galėčiau likti savo vietoje, nes tikrai maniau, kad mane išmes, o ji atsakė, kad abu tėvai ir aš buvome vieninteliai aukštesnės klasės keleiviai ir kad kitų laisvų pirmos klasės vietų nėra, todėl, jei berniukas turėtų galimybę sėdėti su savo šeima, jam būtų prasminga sėdėti mano vietoje“, – pridūrė ji.

Dažnai skraidanti keleivė pažymėjo, kad jei situacija būtų buvusi „kitokia“, ji galbūt būtų svarsčiusi apie tai, tačiau jai buvo suteikta aukštesnė klasė, nes ji daug keliavo su tam tikra oro linijų bendrove.

Moteris galiausiai atsisakė apsikeisti ir pažymėjo, kad palydovė buvo labai mandagi ir priėmė jos sprendimą.

123RF.com nuotr. / Skrydis
123RF.com nuotr. / Skrydis

„Tiesa, mane sugėdino gretimoje sėdynėje sėdėjusi pagyvenusi moteris, kuri man pasakė, kad priverčiau vaiką 13 valandų sėdėti vieną. Aš suprantu, kad 13 valandų skrydis vienam vaikui yra baisu, bet mačiau, kaip jis kas valandą vaikščiojo aukštyn ir žemyn salelėmis susitikti su tėvais, taigi nebuvo taip, kad jis būtų buvęs vienas“, – sakė ji.

Žmonės iškart stojo ginti moters ir peikė berniuko tėvus už tai, kad jį paliko vieną.

Įrašo pabaigoje ji suabejojo, ar ji nebuvo niekšė, nes nesikeitė vietomis.

Socialinės žiniasklaidos platformoje žmonės iškart stojo ginti moters ir peikė berniuko tėvus už tai, kad jį paliko vieną.

Vienas žmogus sakė: „Esu tikras, kad du žmonės iš ekonominės klasės būtų mielai apsikeitę su tėvais!“.

„Taip, ir tėvai galėjo pasikeisdami sėdėti su vaiku. Panašu, kad tėvai visiškai nesirūpino visa šia situacija, o dėl to, kad vaikas liko vienas, nerimavo skrydžio palydovė“, – rašė kažkas kitas.

Kitas asmuo pabrėžė: „Būtent. Kodėl tėvai yra savanaudžiai, o paskui tikisi, kad svetimas žmogus tai kompensuos?“

Vienas naudotojas komentavo: „Kodėl turėčiau aukotis dėl atsitiktinio vaiko, kai vienas iš jo paties tėvų to nepadarys?“

„Įrašo autorė teigė, kad skrydžio palydovė jiems pasakė, jog pirmoji klasė visiškai užimta. Taip pat pastebėjome, kad senutė, kuri ją gėdino, nesiūlė savanoriškai pasikeisti vietomis“, – rašė dar kažkas.

Vienas naudotojas sakė: „Štai! Taip nutiko ir man, ir aš sėdėjau ekonominėje klasėje, o mano žmona ir vaikas mėgavosi pirmosios klasės paslaugomis. Tie tėvai buvo dideli niekšai“.

Jūs neatsakote už jų vaiką ar jo komfortą 13 valandų skrydžio metu.

„Būtent. Jūs neatsakote už jų vaiką ar jo komfortą 13 valandų skrydžio metu. Jei tėvai norėjo, kad vaikas būtų prižiūrimas, jie turėjo paklausti kitų dviejų žmonių, sėdinčių vaiko eilėje, ar jie nori pirmosios klasės vietų, kad galėtų sėdėti kaip šeima“, – teigė dar vienas žmogus.

„Tai, kad tėvai nenorėjo to padaryti; ir tai, kad skrydžio palydovė net viešai paprašė jūsų pasikeisti, daro visą šią situaciją nepriimtiną“ – komentavo kažkas kitas.

Dar vienas asmuo rašė: „Būdamas tėvas, pirmiausia pagalvočiau, ar mano vaikui taip pat bus suteikta aukštesnė klasė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais