„Dar laukia daug sudėtingų sprendimų, pirmiausia, projektas brangus, reikia iki galo išsiaiškinti, kiek jis realistiškas“, – sako Estijos transporto ir komunikacijų ministrė Kadri Simson.
Projekto autoriai sutinka, kad kaina didelė ir sunku pasakyti, ar tai atsipirks. Tačiau tunelis leistų suformuoti savotišką Talino–Helsinkio dvipolį, Helsinkyje dirbantys estai po darbo galėtų per pusvalandį parvažiuoti į Taliną.
Tačiau pasak Suomijos transporto ir komunikacijų ministrės Anne Berner, tunelis būtų perspektyvesnis, jei sujungtų ir padėtų pasiekti Arkties regionus, Europos šiaurę, kur daug išteklių, ir Vokietiją bei Baltijos šalis.
„Turime ieškoti naudos ne tik Estijai ir Suomijai, bet ir Europai, to dar trūksta“, – teigia Anne Berner.
Projektą planuojama įgyvendinti biudžeto ir privačių bendrovių lėšomis, tikimasi, kad apie 40 procentų galėtų skirti Europos Sąjunga.