Jūros gėrybės gali būti brangus pasirinkimas, kad ir ką rinktumėtės, tačiau Junko Shinba kartu su draugais liko pasipiktinusi vieno patiekalo kaina, rašoma „Daily Star“. Jie vakarieniavo Singapūre esančiame restorane „Seafood Paradise“, kur jie, be kitų patiekalų, dalijosi Aliaskos karališkuoju krabu. Kai vakaro pabaigoje buvo paprašyta sąskaitos, kaip pranešama, dėl kainos kompanija liko „be žado“.
Vien už krabų patiekalą teko pakloti 560 svarų sterlingų (apie 650 eurų), o visa sąskaita, į kurią taip pat įėjo alus, vanduo, keptos bandelės, jautiena, kepti ryžiai, vynas ir daržovės, siekė 786 svarus sterlingų (apie 910 eurų), įskaitant 10 proc. aptarnavimo mokestį.
Įsiutę jie teigia, kad jiems nebuvo pasakyta, jog mokestis bus skaičiuojamas pagal krabo svorį ir kad visas krabas turės būti ruošiamas specialiai jų stalui.
Tačiau restoranas socialinėje žiniasklaidoje atsakė, kad „ištaisytų“ kaltinimus. Jie pasidalijo restorano vaizdo kamerų įrašais, kuriuose, jų teigimu, matyti, kaip darbuotojai „išsamiai“ aiškina kainodarą. Junko teigia, kad padavėjas rekomendavo krabą, tačiau tvirtina, kad darbuotojas aiškiai nepaaiškino, jog jo kaina bus 16 svarų sterlingų (apie 18–19 eurų) už 100 g.
Restorano patronuojančioji grupė „Paradise Group“ šiuos teiginius ginčijo, teigdama, kad darbuotojai draugų kompanijai paaiškino kainą, ir teigė, kad vaizdo kamerų įraše matyti, kaip darbuotojas rodo jiems krabą, o vakarieniautojai pozuoja su juo fotografuodamiesi prieš jį iškepant.
Junko ir jos draugai tvirtina, kad jie buvo nustebinti, kai ant stalo buvo patiektos trys lėkštės su maždaug 3,5 kg sveriančiais krabais.
Visi netekome žado žinodami, kad viena vakarienė keturiems suaugusiems žmonėms kainuoja tiek daug.
Jie „AsiaOne“ pasakojo: „Visi netekome žado žinodami, kad viena vakarienė keturiems suaugusiems žmonėms kainuoja tiek daug. Nė vienas iš mūsų nebuvo informuotas, kad visas krabas bus iškeptas tik mums, nes kai kuriuose kituose restoranuose krabai patiekiami iš dalies. Buvo trys lėkštės, pilnos krabų ir daug kitų patiekalų, visko nespėjome suvalgyti“.
Restorano lankytojai iškvietė policiją, kuri atvyko į restoraną ir išsprendė ginčą. Galiausiai restorano vadovas sutiko pasiūlyti nuolaidą patiekalui, nors „Paradise Group“ teigia, kad tai buvo „geros valios gestas“, nes vienas iš klientų teigė negalintis sau leisti įsigyti patiekalo.
„Paradise Group“ taip pat aiškina, kad klientai paprašė krabus paruošti keliais skirtingais būdais, o virtuvės darbuotojai sutiko tai padaryti be papildomų išlaidų, todėl patiekalas buvo pateiktas keliose lėkštėse. Pareiškime teigiama, kad klientai suvalgė „didžiąją dalį patiekalų“ ir netgi teigė, kad maistas buvo „puikus“.
Tačiau, kai atėjo valgio pabaiga, „klientai atsisakė apmokėti sąskaitą“, todėl buvo iškviesta policija, kuri tarpininkavo sprendžiant situaciją. Jie pridūrė: „Vienas iš klientų paminėjo, kad neturi pakankamai pinigų susimokėti, ir paklausė, kuo galime padėti.
Kai atėjo valgio pabaiga, „klientai atsisakė apmokėti sąskaitą“.
Restorano vadybininkas iš geros valios pasiūlė 107,40 JAV dolerių nuolaidą (tai atitinka 400 g gyvo Aliaskos karališkojo krabo). Norime pabrėžti, kad gyvos jūros gėrybės paprastai parduodamos ir patiekiamos kaip vientisas produktas, nes padalijus jas į dalines porcijas, likusi dalis nebebūtų gyvos jūros gėrybės“.