Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Turizmo atstovybės užsienyje: „Nėra vieno recepto, kaip privilioti turistus į Lietuvą“

Lietuva viena pirmųjų Europoje pasiryžo eksperimentui – šalies turizmo atstovavimą užsienyje patikėjo tarptautinėms kompanijoms, o ne į užsienį deleguotiems lietuviams.
Birštonas – viena iš pažintinio turo Lietuvos turizmo atstovybių užsienyje darbuotojams stotelių
Birštonas – viena iš pažintinio turo Lietuvos turizmo atstovybių užsienyje darbuotojams stotelių / VTD nuotr.

„Praėjus pirmajam Lietuvos turizmo užsienyje atstovybių veiklos pusmečiui galime įvertinti pradinius rezultatus. Visų pirma, restruktūrizavus atstovavimą Lietuvoje mes sutaupėme mažiausiai 0,5 mln Lt per metus.

Be to, matome, kad dirba tikri tarptautinės destinacijų rinkodaros profesionalai: padidėjo turistų susidomėjimas Lietuva, auga šalies žinomumas, keičiasi atvykstančiųjų turistų struktūra. Pagal naujausią statistiką, beveik trečdaliu padaugėjo turistų iš Jungtinės Karalystės, Norvegijos, Rusijos. Lenkijoje, tikimės, jau baigėsi turistų srauto į Lietuvą kritimas ir juntamas augimas. Neabejojame, kad šie pasiekimai – netrumpalaikiai“, – pranešime spaudai cituojama Valstybinio turizmo departamento direktorė Raimonda Balnienė.

Pasak jos, atlikta ir kitų pakeitimų: atstovavimas Vokeitijoje iš Berlyno buvo perkeltas į Miuncheną, Ispanijoje – iš Barselonos į Madridą, Italijoje – iš Romos į Milaną, Skandinavijos šalys buvo apjungtos ir Lietuvos turizmo atstovybė iš Helsinio perkelta į Stokholmą.

Naujos Lietuvos turizmo atstovavimo sistemos privalumai ir pirmieji rezultatai buvo aptarti Valstybinio turizmo departamento rugsėjo 3 d. surengtoje konferencijoje „Lietuvos turizmo žinomumo didinimas tikslinėse užsienio rinkose: geroji praktika ir kryptys ateičiai“. Joje dalyvavę atstovybių vadovai pripažino, kad kiekvienos šalies turistai yra skirtingi, todėl į Lietuvą jie pritraukiami įvairiais būdais. 

„Britų turistus į Lietuvą vilioja kulinariniai turai, SPA bei sveikatinimo paslaugos, taip pat turistai mielai renkasi atostogas Lietuvos kurortuose. Didžiausias iššūkis reklamuojant Lietuvą kaip patrauklią turistinę destinaciją – nacionalinio oro vežėjo nebuvimas. Tačiau stengiamės į tai žiūrėti kūrybiškai – kitų metų pavasarį organizuojame ralį Londonas-Vilnius. Pagrindinis jo tikslas – kad britai suprastų, jog Lietuvą nesudėtinga pasiekti net kemperiu“, – tvirtina kompanijos „Representation Plus“ vykdančioji direktorė Alison Dryer, atstovaujanti Lietuvai Jungtinėje Karalystėje.

Atstovybė Anglijoje nuo šių metų skiria ir Lietuvos turizmo ambasadorius užsienyje. Pirmuoju paskelbtas akordeonistas Martynas Levickis.

Maria Grebennikova iš Lietuvos turizmo atstovybės Rusijoje pažymėjo, kad lyginant tris Baltijos šalis, daugiausia turizmo galimybių rusai randa būtent Lietuvoje: „Ilgą laiką rusams buvo žinomi tik du miestai – Vilnius ir Trakai. Dabar jiems siūlome lankytis kurortuose, alaus kelio ekskursijose. Vis daugiau rusų atranda ir Kuršių Neriją.“

Pasak Skandinavijos šalių (Švedijos, Norvegijos, Suomijos) atstovybės vadovo Gorano Nilervallio, Lietuva yra šalis, turinti geriausią indeksą Europoje pagal kainos ir kokybės santykio efektyvumą lyginant atostogų paketus skandinavų turistams. Jie taip pat džiaugiasi geru susisiekimu keltu iš Skandinavijos šalių į Klaipėdą.

Konferencijoje taip pat dalyvavo Miguelis Urresti (Ispanija), Lisa Bigoni (Italija), Miroslavas Bebakas (Lenkija), Zelie Breval (Prancūzija), Suvi Makinen (Vokietija). 

Kontaktų mugės metu apie 100 Lietuvos turizmo verslo atstovų supažindino Lietuvos turizmo atstovybių užsienyje darbuotojus su turizmo ištekliais Lietuvoje bei pristatė savo paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos