Turizmo departamentas pasikvietė kelionių organizatorius ir „Small Planet Airlines“

Turizmo departamentas, reaguodamas į šį turistinį sezoną padažnėjusius poilsinių skrydžių užsakomaisiais reisais vėlavimus, inicijavo susitikimą su „Novaturo“,  „Tez tour“ ir „Small Planet Airlines“ atstovais.
Vilniaus oro uoste pasirašyta kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos sutartis
Vilniaus oro uoste / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Susitikimo metu buvo išreikštas susirūpinimas susidariusia padėtimi, atkreiptas dėmesys į kelionių organizatorių ir vežėjų pagrindines atsakomybės sritis bei akcentuota, kad turi būti tinkamai pasirūpinta į nepatogią padėtį patekusiais turistais, rašoma pranešime spaudai.

Kelionės kokybė, ypač sklandi jos pradžia ir pabaiga, saugumas ir maksimaliai patenkinti turistų lūkesčiai turi būti didžiausias kelionių organizatorių prioritetas, teigia Turizmo departamentas.

„Labai apmaudu dėl kiekvieno turisto, kurio metinės atostogos prasideda nuo nesklandumų. Turizmo teisės aktai nereguliuoja kelionių organizatorių ir vežėjų santykių, todėl neturime galios įpareigoti kelionių organizatorių rinktis vienus ar kitus vežėjus“, – situaciją komentavo Turizmo departamento Turizmo veiklos priežiūros skyriaus vedėjas Tadas Žentelis.

Savo ruožtu Turizmo departamentas atkreipia turistų dėmesį į kelis svarbius momentus, kurie padės išvengti ar patirti mažesnius nepatogumus skrydžių vėlavimo atvejais:

  • Svarbu sudaromoje kelionių sutartyje pateikti savo tikslius kontaktinius duomenis, pvz., mobilaus telefono numerį, elektroninio pašto adresą, ypač tais atvejais, kai sutartis sudaroma ne tiesiogiai su kelionių organizatoriumi, o per kelionių pardavimo agentą. Tuomet skrydžio vėlavimo atveju turistai operatyviau gaus informaciją ir galės nevykti į oro uostą iš anksto (tai ypač aktualu atvykstantiems į oro uostą iš kitų miestų);
  • Kai kurie kelionių organizatoriai turi savo svetainėse įdiegę „Klientų paskyrą“ – prie jos prisijungus taip pat galima gauti naujausią informaciją apie skrydžių laikus ir kt.
  • Dėl vėluojančio ar atidėto skrydžio turistai pirmiausia turi raštu kreiptis į oro vežėją. Jei šis neatsako į pateiktą pretenziją per 4-6 savaites arba nepagrįstai atsisako tenkinti reikalavimus, keleivis gali pateikti skundą Civilinės Aviacijos Administracijai.
    VIDEO: „Small Planet Airlines“ atstovas aiškinosi, kaip genda ir kodėl vėluoja jų lėktuvai
  • SVARBU. Patyrę nepatogumų dėl atidėto skrydžio, kai į galutinę paskirties vietą atvykstama pavėlavus daugiau kaip 3 valandomis, turistai gali reikalauti ne mažesnės nei 250 eurų kompensacijos, ir tam nereikalingi jokie tarpininkai.

Turistas, savo pasirinkimu, pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 261/2004, gali sutikti arba nesutikti su mažesne nei 250 eurų oro vežėjo siūloma kompensacija (1500 km arba mažiau – 250 eurų; nuo 1500 iki 3500 km – 400 eurų, daugiau kaip 3500 km – 600 eurų.)

Daugiau apie savo teises atšaukus ar atidėjus skrydį galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų