Turizmo parodoje „Adventur“ lietuviai šlavė keliones, už brangiausią sumokėta net 18 tūkst. eurų

Kelionėms lietuviai negaili pinigų – tokią išvadą daro Lietuvoje veikiančių kelionių organizatorių ir agentūrų atstovai, praėjusį savaitgalį dalyvavę kasmetinėje turizmo, kelionių ir aktyvaus laisvalaikio parodoje „Adventur“. Per tris parodos dienas dauguma jų pardavė nuo kelių šimtų iki tūkstančio kelionių. Už vieną atostogų pasiūlymą – kelionę į Pietų Afriką – poilsiautojai nepagailėjo ir įspūdingos sumos – 18 tūkst. eurų.
Antroji turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ diena
Parodoje dirbę konsultantai vos spėjo suktis: norinčių paklausti ar įsigyti keliones netrūko / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Sausio 20–22 dienomis Vilniuje vykusiame renginyje šiemet dalyvavo 300 dalyvių, kurių nemaža dalis – kelionių organizatoriai ir agentūros. Statistika rodo, jog šiemet parodą aplankė rekordinis skaičius lankytojų – 29 631 žmogus ir dauguma jų namo grįžo jau žinodami, kur šiemet keliaus atostogauti.

27 proc. parodos lankytojų teigė atėję norėdami įsigyti kelionę pigiau, 32 proc. domėjosi poilsiu ir atostogomis Lietuvoje, 36 proc. – poilsiu ir atostogomis užsienyje, dar 9 proc. pastebėjo, kad įdomiausi parodoje jiems pasirodė lietuviško turizmo atradimai.

„Makaliaus komandai paroda šiemet viršijo lūkesčius. Nors šįkart paruošėme dar daugiau specialių pasiūlymų įvairiomis kryptimis akcijų kainomis, nes praėjusiais metais viską labai greitai pardavėme, susidomėjimas buvo dar didesnis ir daugelį kelionių pardavėme per pirmąją parodos dieną – penktadienį. Todėl ateinančiose turizmo parodose planuojantiems apsilankyti keliautojams rekomenduoju tai padaryti pirmąją dieną, nes daugelis geriausių pasiūlymų išperkami būtent tada“, – sakė kelionių organizatoriaus „Makalius.lt“ vadovas Rimvydas Širvinskas.

Iš viso bendrovė per tris dienas pardavė kelionių maždaug 1000 žmonių. Dešimtimis ir šimtais parduotas keliones skaičiavo ir kiti kelionių rinkos dalyviai, prisistatę „Adventur“.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Antroji turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ diena
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Rimvydas Širvinskas parodoje „Adventur“ bendrauja su „Makalius.lt“ klientais

„Tiesa, aiškėja tendencija, kad žmonės kuo toliau, tuo labiau yra linkę keliones užsakinėti internetu. Apie 70 proc. visų kelionių buvo parduota interneto puslapyje. Tačiau parodoje dalyvauti agentūroms naudinga – kasdien prie mūsų prieidavo daugybė keliautojų su klausimais apie keliones juos dominančiomis kryptimis. Šiemet daugiausiai pardavimų susišlavė Turkija bei Kreta. Kalbant apie naujas kryptis, lankytojai labai domėjosi Maroku, Portugalijos pietumis, Azorų salomis, Madeira, Kuba ir Meksika. Manau, kad būtent keliautojų klausimai diktuoja kelionių tendencijas, tad ieškantiems įdomių krypčių, rekomenduoju atkreipti dėmesį į pastarąsias“, – pasakojo R.Širvinskas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Antroji turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ diena
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Antroji turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ diena

Nori ne tik ilsėtis ir už įspūdžius negaili įspūdingų sumų

Įprasta manyti, jog į parodą atėję lankytojai ieško tik nuolaidų. Tačiau tai, pasak kelionių organizatorių, tik iš dalies tiesa. Nemažai keliautojų „atsikando“ poilsinių kelionių ir dabar ieško įvairesnių atostogų variantų. Dažniausiai norima derinti pažintį su nauja šalimi (kultūra, istorija, gamta) su poilsiu. Todėl šiemet ypač populiarios buvo Izraelio ir Gruzijos kryptys. Pastaroji lietuviams labai draugiška šalis jau trečius metus yra populiariausių dešimtuke – į ją vykti nori daugybė lietuvių.

Be to, šiemet lietuviai negailėjo pinigų savo atostogoms. „Brangiausia kelionė, kurią pardavėme parodos metu, kainavo 18 000 eurų. Ją įsigijęs lietuvis keliaus į Pietų Afrikos Respubliką. Lietuvių nedomino paprasti, ekonominio tipo viešbučiai: jie iškart klausdavo brangesnių, kokybiškų ar prabangių viešbučių kainos, o pagavę specialų pasiūlymą, tuojau pat čiupdavo“, – sakė R.Širvinskas.

Kelionių agentūros „Superkeliones.lt“ vadovas Udrius Armalis patvirtino, jog šiemet paroda buvo kaip niekada aktyvi. Atsikvėpti neleido nei ypatingų pasiūlymų ieškantys klientai, nei nuolaidų „medžiotojai“.

„Parodos metu „Novaturas“ buvo išleidęs „Keliautojų pasus“ – kiekvienai agentūrai buvo duoti keli specialūs pasiūlymai (viešbučiai) už tikrai gerą kainą. Tai žmonės aktyviai pirko juos. Taip pat buvo paskelbtos laimingos valandos, kada poilsinėmis kryptimis bilietai buvo parduodavo vos po 20 Eur. Jie irgi buvo akimirksniu išpirkti. Tačiau užsuko ne vien ieškantys nuolaidų – daug kas ieškojo naujų krypčių savo kelionėms“, – sakė pašnekovas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Prasidėjo didžiausia turimo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Prasidėjo didžiausia turimo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“

Pasak jo, populiariausi užklausimai – Gruzija, Bulgarija ir Kanarų salos. Iš egzotinių krypčių – Maldyvai ir Balis.

„Paroda metai iš metų plečiasi ir mes tikimės, kad galbūt artimiausiu metu turizmo parodų meka Baltijos šalyse taps nebe Rygoje vykstanti, bet Vilniuje“, – sakė U.Armalis.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Antroji turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodos „Adventur“ diena
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Tez Tour“ stende parodos „Adventur“ metu – interesantų apgultis

Sėkminga paroda buvo ir vienam didžiausių kelionių organizatorių Lietuvoje – „Tez Tour“. Pasak bendrovės viešųjų ryšių ir rinkodaros vadovės Ingos Aukštuolytės, parduota 50 proc. daugiau kelionių nei pernai.

„Kelionių mugę“ ir patraukliausius kelionių pasiūlymus skelbėme visą parodos savaitę iki parodos, t.y. nuo pat pirmadienio. Šis sumanymas atsiperka, mat taip pardavimai tolygiau pasiskirsto per visą savaitę, nesusikoncentruojama vien savaitgalį. Be to, ir internete, ir visose kelionių agentūrose veikusi „Tez Tour“ kelionių mugė“ suteikė poilsiautojams progą pasinaudoti geriausiais kainų ir kokybės pasiūlymais net ir neateinant į parodą“, – kalbėjo pašnekovė.

Pasak jos, „Tez Tour“ klientai, rinkdamiesi keliones, staigmenų nepateikė:

„Adventur“ populiariausios kelionės sutampa su pagrindinėmis tendencijomis: daugiausia kelionių parduota Turkijos,Graikijos, Bulgarijos, Ispanijos kryptimis. Populiarumo susilaukė ir šios vasaros itališkos naujienos – Sicilija ir Riminis. Taip pat poilsiautojai rinkosi žiemos keliones į Egiptą, JAE, Fuerteventūrą ar Tenerifę.

Poilsiautojai tampa vis reiklesni ir tas džiugina – tai paskata turizmo rinkai ne tik atitikti, bet ir viršyti kliento lūkesčius“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos