Prioritetinėje Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkoje Prancūzijoje kompanija „TQC Agency“ profesionalaus kompleksinių rinkodaros priemonių įgyvendinimo paslaugas VTD teiks iki 2019 m. Kompanija turi 20 metų patirtį viešųjų ryšių ir rinkodaros srityse.
Pagrindiniai jai keliami uždaviniai – didinti Lietuvos žinomumą Prancūzijos regionuose, taip pat skatinti vietos kelionių organizatorius vystyti atskirą – Lietuvos krypties, o ne bendro Baltijos šalių maršruto dalies, produktą, ilginant viešnagės mūsų šalyje trukmę ir siūlant turistams aplankyti ne tik sostinę Vilnių, bet ir nacionalinius šalies parkus, UNESCO objektus, susipažinti su kultūriniu, kulinariniu paveldu, poilsio gamtoje galimybėmis.
Šių tikslų bus siekiama ir Lietuvos stende turizmo parodoje Prancūzijos sostinėje. Kovo 16-19 d. vykstančiame renginyje lankytojų interesas apsilankyti Lietuvoje bus žadinamas naujais virtualios realybės filmais. Taip pat bus pristatomos prancūzų turistų pamėgto Vilniaus naujienos, perspektyvus maršrutas „Art deco architektūra Kaune“, patrauklios gastronominio turizmo galimybės Lietuvos regionuose, tarptautinio pripažinimo sulaukę geriausi šalies restoranai.
Aktyviam laisvalaikiui bei draugiškumui gamtai didelį dėmesį skiriantiems prancūzų keliautojams Lietuvos turizmo specialistai pristatys kelionių kempingais mūsų šalyje galimybes, platų pramogų gamtoje spektrą, taip pat unikalius pėsčiųjų žygius Kuršių nerijoje.
Pernai metais Lietuvoje apsilankė 36 tūkst. turistų iš Prancūzijos, t.y. 19,6 proc. daugiau nei 2015 m.