Turkija skelbia itin ambicingus turizmo sektoriaus plėtros planus

Turkijos valdžia pristatė naują nacionalinę turizmo plėtros strategiją, kuri skelbia, jog užsienio turistų srautas į šalį iki 2023-ųjų turėtų beveik padvigubėti.
Marmaris, Turkija
Marmaris, Turkija / 123rf.com nuotr.

„Naujos turizmo sektoriaus plėtros strategijos pagrindiniai tikslai – padidinti atvykstančių turistų srautą iki 75 mln. žmonių iki 2023 metais, o metines pajamas iš turizmo – iki 65 mlrd. JAV dolerių. Šalies turizmo sektoriaus laukia didelės permainos“, – Turkijos kultūros ir turizmo ministrą Mehmetą Nurį Ersoy cituoja laikraštis „Daily Sabah“.

Pernai Turkija sulaukė apie 40 mln. turistų, o jų vidutinės išlaidos vienai nakvynei sudarė 65 JAV dolerių. Tikimasi, jog 2023-aisiais ši suma padidės iki 86 JAV dolerių.

Ypatingas dėmesys pagal naująją strategiją bus skiriamas turistų iš Kinijos, Indijos, Pietų Korėjos ir Japonijos pritraukimui – jų metinį srautą per šį laikotarpį planuojama padidinti keturis kartus iki 4 mln. žmonių.

„Norint pasiekti tokius itin ambicingus tikslus, Turkijos pristatymo užsienyje biudžetas smarkiai augs – nuo 18 mln. JAV dolerių pernai iki 72 mln. dolerių šiemet, 180 mln. dolerių kitąmet, 220 mln. dolerių 2023-aisiais“, – sakė Turkijos ministras.

Pasaulio turizmo organizacijos (UNWTO) duomenimis, Turkija užima šeštąją vietą pasaulyje pagal turistų skaičių ir 14-ąją vietą pagal pajamas iš turizmo.

Per aštuonis šių metų mėnesius Turkiją aplankė 31 mln. turistų – 14,7 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Daugiausiai poilsiautojų sulaukta iš Rusijos (4,8 mln.), Vokietijos (3,4 mln.), Jungtinės Karalystės (1,85 mln.), Bulgarijos (1,7 mln.), Irano (1,38 mln.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos