Feisbuke peržiūrėjus kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ paskelbtą reklamos vaizdo įrašą, matyti, kad jį komentavo ir užsieniečiai, todėl būtent jų ir buvo paprašyta pateikti platesnę nuomonę apie reklamą. Savo mintimis sutiko pasidalyti Vilniuje studijuojantis azerbaidžanietis, taip pat ukrainietis, kuris yra patarėjas reputacijos ir krizių klausimais, fotografija užsiimantis lenkas ir jo tautietė bei latvis.
Sako, kad ši reklama parodo Vilniaus realybę
Štai į Vilnių iš Azerbaidžano studijuoti atvykęs Imamas feisbuke ties šios reklamos įrašo komentarais rašė, kad ji parodo tikrąjį Vilnių: „Pirmoji dalis yra realybė. Ne tiek daug pasikeitė. “
Paprašytas plačiau pakomentuoti savo nuomonę ir tai, kaip jam sekasi gyventi Vilniuje, Imamas negailėjo kritikos: „Manau, kad ši reklama parodo Vilniaus realybę, tačiau rinkodaros požiūriu tai nėra profesionalus darbas. Pirmoje dalyje yra gana realių scenų iš priemiesčių, o antroji dalis trumpa, kad būtų galima suprasti, ką sutiks atvykėliai. Bet kokiu atveju turistai atvyks ir pamatys, kokia yra realybė.