Užsienyje startuoja pirmoji Lietuvą pristatanti kampanija, kurta pasitelkus dirbtinį intelektą

Dirbtinio intelekto (DI) programos gali sukurti magiškas įsivaizduojamas vietoves – pilis danguje, povandeninius rūmus ar pasakiškus kaimelius. O kaip DI įrankis matytų Lietuvą?
Naujoji reklaminė kampanija
Naujoji reklaminė kampanija / „Keliauk Lietuvoje“ nuotr.

Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ pasitelkė „MidJourney“ programą, kad ši sukurtų siurrealistinius mūsų šalies vaizdus, kuriuose – naujas žvilgsnis į Lietuvos miestus, gamtą ir net šaltibarščius. Rezultatai įkvėpė naująją reklaminę kampaniją „Lithuania – an experience to share“, kuri užsienio turistus šiemet kvies aplankyti Lietuvą ir patirti tai, ką DI tik imituoja, rašoma „Keliauk Lietuvoje“ pranešime spaudai.

„Šį sezoną kviečiame keliautojus kartu su mumis kurti savo asmenines patirtis – taip, kaip mes kartu su DI pagalbininku kūrėme šiuos vaizdinius. Norime parodyti, kad Lietuva yra patirtis pati savaime: įkvepianti, graži, įdomi ir skani – priklausomai nuo to, ko ieškote. Vieniems nepamirštamus potyrius paliks skrydis oro balionu, kitiems tai bus gatvės meno ekskursija, tretiems – vietinių skonių degustacija“, – apie naująją kampaniją sako Dovilė Seliukė, „Keliauk Lietuvoje“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija

Kampanijai sukurti vaizdiniai – kruopštaus kūrybinio proceso ir talentingų dizainerių darbo su DI įrankiu rezultatas. Kuriant vaizdinius DI buvo prašoma įsivaizduoti Lietuvą įvairiomis aplinkybėmis: pavyzdžiui, praeityje, netolimoje ateityje ar jos gamtą pamatyti per siurrealizmo prizmę.

Gali pasirodyti, kad sukurtuose vaizduose – lyg Šv. Onos bažnyčios fragmentas, lyg pažįstamas Etnokosmologijos muziejus. Tačiau iš tiesų užduotyse įrankiui buvo vengiama konkrečių lankytinų vietų ar objektų, taip dirbtiniam intelektui suteikiant daugiau laisvės. Taigi, sukurtos iliustracijos yra visų įmanomų Lietuvos vaizdų derinys, kur kiekvienas gali atrasti sau pažįstamą detalę.

Magiškais vaizdais patraukus turistų dėmesį, jiems bus priminta: tokia gamta, vietovė ar maistas iš tiesų neegzistuoja. Tačiau egzistuoja tai, kas šį vaizdinį įkvėpė – tai Lietuva ir patirtys joje.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija

Dirbtinio intelekto kuriamo turinio, filtrų ir NFT pasaulyje įkvėpimo ir smagių akimirkų neįmanoma sukurti. DI tik imituoja jau esamus didingus, gražius ir įkvepiančius dalykus. Keliautojai kviečiami juos patirti patys ir atvykus į Lietuvą gauti dozę tikros patirties, kuria norėsis pasidalyti su kitais. Tokia yra pagrindinė kampanijos žinutė, kurią lydi šūkis „Lithuania – an experience to share“ (liet. „Lietuva – patirtis, kuria norisi dalintis“).

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija

Kovo pabaigoje prasidedanti kampanija aplankyti Lietuvą kvies žmones iš keturių tikslinių rinkų – Vokietijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės ir Izraelio. Potencialių turistų dėmesį trauks lauko reklamos, kampanija iki pat vidurvasario bus aktyviai vykdoma internetinėje erdvėje, pasitelkiant skaitmeninės reklamos priemones ir socialinius tinklus.

2022 m. Lietuvoje apsilankė dvigubai daugiau užsienio turistų nei metais anksčiau. Pernai bent vienai nakvynei į Lietuvą atvyko 1,15 mln. užsienio keliautojų. Lankytojai iš 4 prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų – Vokietijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės ir Izraelio – sudarė 32 proc. visų atvykusiųjų.

„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija
„Keliauk Lietuvoje“ nuotr. / Naujoji reklaminė kampanija

Absoliuti dauguma (93 proc.) Lietuvoje 2022 m. vasarą besilankiusių užsienio turistų bendrai savo kelionę ir mūsų šalį įvertino pozityviai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis