Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vagystės lėktuvuose: keleiviai pasisavina salone esančius daiktus, kad vėliau juos galėtų parduoti

Skrydžių palydovai dirba tikrai daug – turi teikti skubią medicininę pagalbą, užtikrinti žmonių saugumą ir tai, kad visi turėtų gėrimų. Tačiau kita jų darbo dalis, kuri dabar taip pat svarbi, yra ta, kad reikia sustabdyti vagystes. Kažkodėl keleiviai iš lėktuvų vis dažniau bando pasiimti „suvenyrų“, rašoma „The Sun“.
Gelbėjimosi liemenė
Gelbėjimosi liemenė / 123RF.com nuotr.

Savaitiniame „Sun Online Travel“ tinklaraštyje skrydžių palydovas paaiškino, kodėl tai yra ne tik neįtikėtinai kvaila, bet ir kartais labai pavojinga.

Vienas iš pagrindinių daiktų, kuriuos keleiviai bando pasiimti iš mūsų lėktuvo, yra gelbėjimosi liemenė.

Jei net greitai žvilgtelėsite į „eBay“, pamatysite daugybę žmonių, kurie jas parduoda kartais ir už 100 svarų sterlingų, todėl nesunku suprasti, kodėl žmonės jas ima.

Bet tai dėl daugelio priežasčių tikriausiai yra blogiausia, ką galite pasiimti iš lėktuvo.

Pirma – galite atimti iš žmogaus gyvybiškai svarbų gelbėjimosi rinkinį.

Jei skrydis po jūsų leisis jūroje, jūs tiesiogine prasme rizikuojate kažkieno gyvybe, o tai dėl 100 svarų sterlingų atrodo nesąžininga.

Antra – mes žinome, kur tu sėdėjai, todėl puikiai suprasime, kas pavogė liemenę.

Jei orlaivyje nėra pakankamai saugos įrangos, auditorius tai sužinos, aviakompanijai gali būti skirta didelė bauda, todėl vagys neturėtų labai nustebti, jei po to jiems paskambins ir paprašys ją grąžinti.

123rf.com nuotr. / Skrydžių palydovė
123rf.com nuotr. / Skrydžių palydovė

Be liemenių, kai kurie žmonės nuo lėktuvo sėdynių atlošų vagia saugos korteles. Tai šiek tiek mažiau pavojinga nei gelbėjimosi liemenės, bet vis tiek nėra idealu.

Norėtume, kad visi keleiviai visada turėtų prieigą prie informacijos apie tai, jei atsitiktų kas nors nenumatyto, todėl būtume dėkingi, kad paliktumėte jas ten, kur ir radote.

Jas dažniausiai renkasi aviacijos „maniakai“, kurie tokias korteles renka iš kiekvieno lėktuvo, kuriuo keliauja. Nesu tikras, kodėl, bet šiek tiek erzina, kai tenka jas keisti, o tai dažnai būna mano darbas.

Keleiviai taip pat ima daiktus vien todėl, kad jaučiasi turintys teisę, tačiau jie jos neturi.

Ilgesnio atstumo skrydžiams ekonominės klasės žmonėms dažnai teks pereiti per verslo klasės vietas, o kartais – pro virtuvę, kur ruošiamasi skrydžiui.

Ten turėsime vaisių griežinėlius, šampano taures ir kitus gabalėlius, kuriuos išdalinsime keleiviams priekinėse lėktuvo dalyse.

Tačiau reguliariai pro šalį einantys žmonės juos pasiima ir su savimi grąžina į ekonominę klasę, o to tikrai neturėtų daryti.

123RF.com nuotr. / Verslo klasė lėktuve
123RF.com nuotr. / Verslo klasė lėktuve

Atsiprašome, bet jūs turite mokėti papildomai, kad gautumėte tokias lengvatas mūsų skrydžiuose.

Yra keletas dalykų, dėl kurių neprieštarauju, kad keleiviai išsineštų iš lėktuvų, įskaitant pagalves ir antklodes, tačiau kiti skrydžio palydovai gali būti šiek tiek griežtesni už mane.

Tiesiog įsitikinkite, kad neimate per daug ir nieko labai svarbaus, ar išgelbėsite gyvybę, ir greičiausiai viskas bus gerai.

Tiesą sakant, pažįstu ir kitų skrydžių palydovų, kurie yra tokie pat blogi, kaip ir keleiviai, jei ne blogesni.

Buvau aplankęs draugus, kurie savo namus apsidėliojo daiktais, kuriuos pasiėmė iš darbo. Nuo muilo ir losjonų vonios kambariuose iki druskinių ir pipirinių ar net stalo įrankių ir vyno taurių. Jei tai nebuvo prikalta prie lėktuvo, jie juos pasiėmė.

Tikiuosi kitą kartą užsukti ir rasti gėrimų vežimėlius – tai tikrai juokinga, bet man tai atrodo kiek per įžūlu. Turiu porą skalbimo maišelių ir daiktų iš pirmos klasės, bet, išskyrus tai, džiaugiuosi, kad visa kita lieka lėktuve, kur ir priklauso.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos