„Boeing 777-200“ šeštadienį skrido iš Denverio į Havajus, kai pilotas paprašė avarinio leidimo grįžti į Denverį. „United Airlines“ pranešime sakoma, kad lėktuvas patyrė variklio gedimą, saugiai grįžo į Denverį ir atsargumo sumetimais buvo sutiktas avarinės komandos.
Iš viso lėktuve buvo 231 keleivis ir 10 įgulos narių. Nei lėktuve, nei ant žemės niekas nenukentėjo.
„Nuoširdžiai sakau, kad vienu metu maniau, jog mirsime – nes iškart po sprogimo pradėjome prarasti aukštį, – leidiniui „The Denver Post“ sakė keleivis Davidas Delucia. – Sugriebiau žmonos ranką ir pasakiau: „Viskas baigta“.
Netrukus tviteryje pasirodė ir vaizdo įrašas, kurį darė kiti keleiviai – jame matyti degantis po lėktuvu kabantis variklis.
Net ir su tokios būklės varikliu lėktuvas sėkmingai nusileido, žmonės plojimais palydėjo nutūpimą ant žemės.
Ant žemės buvę žmonės taip pat nufilmavo, kad skrendančiam lėktuvui kažkas nutiko. Viename vaizdo įraše matyti, kaip parke žaidžianti šeima stebi po garsaus sprogimo iš dangaus krentančias nuolaužas.
Denverio priemiestyje Brumfilde gyventojai aptiko didelių lėktuvo nuolaužų, išsibarsčiusių jų gyvenvietėje, įskaitant milžinišką apskritą metalo gabalą, nukritusį Kirby Klementso kieme.
„Tai šiek tiek pribloškė, – sakė jis CNN. – Jis nusileido tiesiai ant mano furgono“. Vyras pasakojo, kad kita didelė nuolauža kaimyno stoge paliko 1,5 metro skersmens skylę.
„Jei radote nuolaužų, prašome jų neliesti ir nejudinti. Nacionalinė transporto saugos valdyba nori, kad visos nuolaužos liktų vietoje tyrimui“, – tviteryje parašė Blumfildo policija.
Po šio incidento JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) sekmadienį paliepė papildomai patikrinti dalį keleivinių lainerių „Boeing 777“ .
FAA vadovas Steve'as Dicksonas sakė, kad dėl papildomų tikrinimų dalis šio tipo lainerių „tikriausiai“ bent kurį laiką negalės skraidyti.
Pasak S.Dicksono, pirminiai tyrimo duomenys parodė, kad reikia papildomai patikrinti lainerių variklių turbinų mentes.
„Remdamiesi pirmine informacija, padarėme išvadą, kad tuščiavidurių menčių, kurios yra unikalios šio modelio varikliams, naudojamiems tik lėktuvuose „Boeing 777“, tikrinimų intervalą reikia sutrumpinti“, – nurodė FAA vadovas.