33 metų pilotas Peteris Cappio viename „TikTok“ įraše paaiškina, kodėl jam labiau patinka skraidyti krovininiais lėktuvais, o ne komerciniais laineriais, rašoma „Daily Mail“.
Žiūrovams jis sako: „Daugiau nei aštuonerius metus skraidinau keleivius, o dabar jau daugiau nei dvejus metus skraidinu krovinius, todėl noriu pateikti privalumus ir trūkumus.
Pirmąjį „už“ ir pirmąjį atsakymą galima išspręsti viena paprasta fraze: „Dėžutės nesiskundžia“.
Visi esame buvę terminale ir lėktuve ar matę per žinias, kokie beprotiški žmonės ten yra. Dėl to skristi gali būti dar įdomiau.
Kituose krovininių lėktuvų įgulos narių įkeltuose vaizdo įrašuose atskleidžiamas išpuoselėtas lėktuvų interjeras.
Viename „TikTok“ vaizdo įraše, kurį sukūrė @airpilotwill, rodoma, kad DHL krovininiame lėktuve nėra keleivių sėdynių, kad būtų maksimaliai išnaudota erdvė, ir yra didelės šoninės durys kroviniams pakrauti.
Tuo tarpu Muriel Nicole Nicolas vaizdo įraše matyti, kaip jos lėktuve sėdynės liko savo vietose, o vietoj jų prie jų buvo pritvirtinti paketai.
Ji žiūrovams parodo, kaip konvejerio juosta eina tiesiai į lėktuvo fiuzeliažą, kad pakrovimas ir iškrovimas būtų lengvesnis ir greitesnis.
Kalbant apie krovininiuose lėktuvuose įgulai skirtas erdves, atrodo, kad jos yra patobulintos, palyginti su komerciniais lėktuvais.
Skrydžio palydovė @cargobae „TikTok“ vaizdo įraše žiūrovams aprodo krovininių lėktuvų miegamąsias patalpas.
Viename klipe ji rodo lėktuvą, kuriame įrengtos pilno dydžio dviaukštės lovos, o kitame klipe – atskiras kabinas su durimis ir lovomis.
Ji sako, kad jos įmonės lėktuve gali nebūti alkoholio, bet ji bet kurią dieną mieliau miegos jame nei pirmos klasės komerciniame lėktuve.
Krovininiais lėktuvais gabenamų daiktų rūšys gali būti labai įvairios.
Michaelis Cooney, Indianapolyje valdantis laidojimo namų rinkodaros agentūrą, „TikTok“ paskyroje atskleidė, kaip dažnai žmonių palaikai vežami krovininiais lėktuvais arba dedami į keleivinių skrydžių krovinių skyrius.
Įraše jis matomas stovintis prie pakilimo tako, kai ruošiasi išsiųsti kūną.
Kai skrendate lėktuvu, yra tikimybė, kad po jumis yra žmogaus palaikai.
Jis aiškina: „Šiandien esu oro uoste ir gabename žmonių palaikus per visą šalį. Einu į oro linijų krovinių skyrių, kad perduočiau kūną. Po to, kai palaikus atiduodu į krovinių skyrių, kūnas pasveriamas ir prieš patalpinant į lėktuvą patikrinamas per saugumo patikrą.
Kūnas keliauja apatine lėktuvo dalimi, taigi, kai skrendate lėktuvu, yra tikimybė, kad po jumis yra žmogaus palaikai“.
Reaguodamas į M.Cooney vaizdo įrašą, vienas žiūrovas sakė, kad anksčiau dirbo vienoje oro linijų bendrovėje ir kad maždaug trečdalyje visų skrydžių būdavo žmonių palaikų.
Kitame „TikTok“ vaizdo įraše @unbridled_wild atskleidžia, kaip krovininiu lėktuvu keliavo su šešiais „kadaise laukiniais mustangais“.
7 valandas trukusio skrydžio į Vokietiją metu moteris liko su žrgais, norėdama juos nuraminti.
Įraše matyti, kaip ji duoda žirgams šieno ir vandens, kai jie stovi saugiuose garduose.
Įrašo pabaigoje moteris atskleidžia, kad žirgai į naujus namus atvyko sveiki ir gyvi.