Kaip BNS sakė Klaipėdos vicemeras Arūnas Barbšys, planuota, kad toks maršrutas kursuos jau šią vasarą, tačiau visų suplanuotų darbų įgyvendinti nepavyks.
„Planas buvo, kad birželio vidury jau bus takai, pontonai, pabaigtas konkursas ir nugalėtojas žinomas, kuris galėtų pradėti plukdyti (…) Keičiamos sąlygos, vėluosime su pontonais, jie projektuojami. Turėjo būti projektas lapkritį-gruodį, bet nusikels kitiems metams“, – sakė A.Barbšys.
Anot jo, procesas juda, projektuojami nusileidimai ties pontonais, kurie turi būti pritaikyti neįgaliesiems.
„Nusileidimai turi būti žemi. Vandens lygis kai kur vos ne du metrus pakyla, apsemia, tai nebuvo įvertinta, tad užtruko“, – teigė vicemeras.
Vandens autobuso paslaugas Danės upėje, planuojama, teiktų konkursą laimėjusi įmonė. Konkursą bus pavesta organizuoti įmonei „Klaipėdos keleivinis transportas“.
Kaip komisijos nariams sakė laikinasis šios įmonės vadovas Andrius Samuilovas, planuojama, jog paslaugą teiktų dvi elektrinės vandens transporto priemonės, o dar viena būtų kaip rezervinė.
Planuojama plukdyti tik vasaros sezono metu, o keleiviai apmokėjimui galėtų naudotis autobusuose galiojančiomis kortelėmis.
„Tokio keleivinio mažo transporto elektrinio Lietuvoje niekur neradom. Kainodarą bandėm kopijuoti pagal maršruto ilgį, Dreverna-Juodkrantė panašaus ilgio“, – sakė A.Samuilovas.
Vandens autobusas stotų šešiose stotelėse: senamiesčio, Joniškės, Liepų g. tilto, Danės vingio, Žolynų gyvenamojo rajono ir ties KU Botanikos sodu. Maršruto Danės upe ilgis 7,91 km į vieną pusę. Maršruto maksimalus įveikimo laikas į vieną pusę – apie 80 min.
Pasak vicemero, savivaldybė yra numačiusi galimą poreikį tokio maršruto išlaidų kompensavimui.