Tose varžybose jie nugalėjo 31 miestą ir „išsuko“ papildomą milijoną zlotų dviračių takų infrastruktūrai.
Miesto valdžios ir gyventojų dėka Varšuva kasmet tampa vis patrauklesnė dviratininkams. Sostinėje dviračių takų tinklo ilgis jau siekia daugiau nei 428 km. Dviratininkų dispozicijoje yra 350 km dviračių kelių, 55 km pėsčiųjų ir dviračių takų bei 23 km dviračių juostų bei kontrajuostų.
Jau planuojamos kitos investicijos – 2015–2017 metais Varšuva skirs 74 mln. zlotų dviračių kelių remontui ir tiesimui. Bus įrengta 15 trasų, kurių bendras ilgis sieks 80 km. Dviračių kelių tiesimą ir remontą finansuos Varšuvos Taryba, šios lėšos įtrauktos į daugiametę finansinę perspektyvą. Ši suma – tai miesto lėšos, tačiau Varšuva sieks investicijos finansavo ir iš ES lėšų.
Verta pažymėti, kad dviračių keliai Varšuvoje yra atskirti nuo pėsčiųjų takų ir automobilių kelių, o dėl šio fakto Varšuva pagal saugumo lygį priskiriama prie vienų saugiausių Europos sostinių.
Varšuva investuoja ir į kitus patogumus dviratininkams. Kasmet auga dviračių stovų skaičius – dabar jų jau yra daugiau nei 6000. Pavyko užtikrinti, kad dviračius būtų galima saugiai ir patogiai palikti persėdimo mazguose bei prie daugelio mokyklų, biurų, poliklinikų ir kitų svarbių objektų.
Prie dviračių, kaip transporto priemonės, populiarinimo prisideda ir „Varšuvos visuomeninio dviračio“ sistema „Veturilo“. Beveik 3000 dviračių galima išsinuomoti 203 nuomos punktuose. „Veturilo“ taip pat siūlo naujas paslaugas – dviračius-tandemus (dviem asmenims) bei „VeturilKo“ – specialius mažus dviratukus vaikams. Tai, ko gero, pirmasis pasaulyje dviračių nuomos punktas mažyliams.
Šių nuomos punktų veiklos taisyklės tokios pačios kaip ir paprastų dviračių – 20 minučių nemokamai, pirmoji valanda kainuoja 1 zlotą.
Šią vasarą miesto valdžia įvedė naujas taisykles, tad dabar dviračių infrastruktūrą bus galima geriau pritaikyti prie miesto poreikių ir galimybių, gerinant dviratininkų saugumą bei didinant dviračių kelių tinklo sanglaudą.
Naujos taisyklės leidžia sostinėje legaliai važiuoti dviračiu „prieš srovę“ nedidelėmis gatvelėmis, o dviračių pervažos pažymimos tose vietose, kur jų anksčiau nebuvo.
Taip pat gatvėse atsirado naujas ženklas – vadinamasis dviračių seržantas ir trijų kamerų signalizatorius bei daugybė kitų sprendimų, prisidėsiančių prie dviratininkams palankios infrastruktūros projektavimo.
Kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį organizuojamas dviratininkų važiavimas „Warszawska Masa Krytyczna“.
Važiavimo dviračiais kultūra rūpinasi ne tik sostinės valdžia, bet ir patys gyventojai. Kiekvieno mėnesio paskutinį penktadienį organizuojamas dviratininkų važiavimas „Warszawska Masa Krytyczna“.
WMK – tai daugybė kitų renginių, įvykių, lobizmas įstaigose ir kiti veiksmai, skirti tam, kad Varšuva būtų draugiška dviratininkams.
Dabar „Warszawska Masa Krytyczna“ – tai didžiausias Europoje kasmėnesinis dviratininkų renginys. Jo rengėjų iniciatyva buvo įvestos Varšuvos miesto prezidento įgaliotinio dviračių transporto reikalams pareigos, dviračių transportas tapo pagrindine 2006 m. sostinės prezidento rinkimo kampanijos tema, o 2007 m. biudžete numatyta iki šiol didžiausia pinigų suma dviračių kelių infrastruktūrai.