Rekordinė kelionių vasara skatina planuoti iš anksto: ką laimėsime, užsisakę atostogas jau dabar

Nors vasara baigėsi visai neseniai, lietuviai jau skuba planuoti ateinančio šiltojo sezono atostogas. Kelionių organizatoriai pastebi, kad išankstinio kelionių planavimo tendencija grįžo į ikipandeminius laikus: poilsiautojai drąsiai planuoja keliones iš anksto, ieško geriausio kainos ir kokybės santykio.
Atostogos
Atostogos / 123RF.com nuotr.

Rekordinis vasaros sezonas

Kelis metus mažai atostogavę svetur, 2022-aisiais lietuviai norėjo atsigriebti – keliautojų srautas stipriai išaugo.

„Šių metų vasaros sezonas, kurį skaičiuojame nuo balandžio iki spalio mėnesio, yra labai aktyvus. „Tez Tour“ pajamos sieks 100 mln. eurų, apie 75 proc. daugiau nei praėjusių metų karštąjį sezoną. Lyginant su ikipandeminiu, 2019 metų vasaros sezonu, pajamos augs net 20 proc. O šių metų birželio mėnesis netgi tapo geriausiu visoje įmonės istorijoje – sulaukėme 50 tūkst. keliautojų“, – pristato Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Pasak jos, visą vasarą tvyrojus chaosui Europos oro uostuose, žmonės mieliau rinkosi keliones su kelionių organizatoriais dėl jų suteikiamų garantijų.

Vasaros karalienė – Turkija

Kelionių organizatoriai jau ne vienerius metus stebi tendenciją, kad populiariausias lietuvių vasaros atostogų pasirinkimas – Turkija. Ji buvo lankomiausia ir 2022 m. vasarą.

„Šią vasarą sulaukėme 36 proc. daugiau keliautojų į Turkiją nei 2019 m. vasarą ir 74 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Tai buvo populiariausia vasaros atostogų kryptis, poilsiaujantys šioje šalyje sudaro apie 55 proc. visų keliautojų į užsienį“, – sako I.Aukštuolytė.

Jos teigimu, net sektoriuje išaugus konkurencijai, „Tez Tour“ į šią šalį išskraidino daugiausiai keliautojų tarp visų kelionių organizatorių bei išsaugojo lyderio pozicijas.

Turkija (pranešimo aut. nuotr.)
Turkija (pranešimo aut. nuotr.)

Ragina nelaukti paskutinės minutės

Kelionių organizatoriai atkreipia dėmesį, kad šiais metais itin išaugus poilsiautojų skaičiui, ne visi norintys galėjo paatostogauti populiariausiuose kurortuose, labiausiai turistų pamėgtuose viešbučiuose. Tiesiog pritrūko vietų.

„Dėl rekordinės paklausos paskutinę minutę atostogas planuojantys gyventojai liko nusivylę – laisvų vietų tiek lėktuvuose, tiek viešbučiuose nebuvo arba teko rinktis tik iš likučių. Laimėjo tie, kurie atostogas suplanavo iš anksto. Todėl šiuo metu stebime keliautojų suaktyvėjimą – jie jau dabar rezervuoja 2023 m. keliones“, – kalba „Tez Tour“ atstovė.

Ji akcentuoja, kad išankstiniai kelionių užsakymai populiarėja tiek dėl platesnio viešbučių ir kambarių tipų pasirinkimo, tiek ir dėl patrauklesnių kainų.

„Stebėdami kainų tendencijas, matome, kad kitą vasarą viešbučių kainos gali būti didesnės apie 20 proc. O išankstinių pardavimų metu viešbučiai taiko didesnes nuolaidas, norėdami užsitikrinti užimtumą. Tad užsakant iš anksto, kelionę galima įsigyti ir 30 proc. pigiau. Didžiausios nuolaidos bus taikomos iki pat gruodžio 1 d.“, – atskleidžia I.Aukštuolytė.

Pirkdami iš anksto, keliautojai turi sumokėti 10 proc. kelionės vertės, jiems nereikia baimintis ir dėl pasikeitusių planų. Kelionių organizatorius numato, kad turistui pageidaujant, nemokamai vėliau galima pakeisti kelionės datą, viešbutį ar keliautojų skaičių.

Laiko patikrintos kelionių kryptys

Atsižvelgę į šios vasaros rezultatus, „Tez Tour“ išankstinius naujojo sezono pardavimus pradeda nuo laiko patikrintų krypčių.

„Keliautojai vis dar nėra linkę eksperimentuoti – jie renkasi puikiai pažįstamas kryptis. Todėl į 2023 m. vasaros sezono išankstinius pardavimus įtraukėme tris labiausiai lietuvių pamėgtas kryptis: Turkiją, Graikiją ir Italiją. Kiek vėliau pristatysime poilsio paketus ir kitose turistų laukiančiose šalyse“, – pažymi I.Aukštuolytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis