Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vienos oro linijos keleiviams jau siūlo apsupti save tuščiomis sėdynėmis. Kodėl tai – tik gudrybė?

Su laiku žmonės vėl ims skraidyti. Iš pradžių nedrąsiai, tačiau kuo toliau, tuo žmonės labiau išsivaduos nuo COVID-19 pandemijos paliktų baimių. Na, žinoma, tik po to, kai virusas nebekels tokios grėsmės. Tačiau oro linijos nori keleivius susigrąžinti greičiau. Štai vietinės Kinijos oro linijos „Air Changan“ siūlys keleiviams už papildomą kainą nustatyti naują socialinės distancijos ribą.
Lėktuvas
Lėktuvas / 123rf.com nuotr.

Jau svarstoma, kaip užtikrinti keleivių saugumą lėktuvuose. Galvojama užpildyti tik kas antrą vietą, įvesti privalomų kaukių reikalavimą, apriboti prekybą lėktuvuose. Žinoma, patys orlaiviai bus dažniau dezinfekuojami, o ir įgulos dėvės apsaugines priemones. Tačiau „Air Changan“ supranta, kad kai kuriems keleiviams to bus negana.

„Air Changan“ siūlo įsigyti porą papildomų sėdynių. Vos 28 doleriai už kiekvieną papildomą sėdynę leis keleiviui vienam įsitaisyti visoje trijų sėdynių eilėje. Tai – visai nedidelė kaina, turint omenyje, kad bilietai yra kur kas brangesni.

Jei vienos eilės nepakanka, keleivis už 226 dolerius galės įsigyti net 8 papildomas sėdynes. Tai yra, jis vienas sėdės savo eilėje, o tiesiai už jo ir priešais jį liks tuščios sėdynes. Taip žmogus galės būtų įsitikinęs, kad nuo kitų keleivių jį skiria didesnis nei vieno metro atstumas.

Labai dosnus pasiūlymas, tiesa? Na, oro linijos visų pirma yra verslas, ir šis pasiūlymas yra gudrybė.

Galimybė apsupti save tuščiomis sėdynėmis yra keistai pigi tik todėl, kad ja bus galima pasinaudoti, tik jei lėktuve pakaks vietų. Tuščių sėdynių buferį aplink save bus galima įsigyti tik prieš pat skrydį. Tai reiškia, kad dėl to oro linijos nepraras keleivių – tiesiog taip bus susodinti tie, kurie sutiks sumokėti papildomai. Ir vietoje to, kad iš tuščių vietų neuždirbtų nieko, dabar oro linijos atgaus bent šiek tiek prarastų pajamų.

Be to, nors keleivis gaus visas 9 vietas tik sau, dėl to jis negalės pasiimti daugiau bagažo. Kitaip tariant, žmogus negaus 9 bilietų – jis gaus vieną bilietą su jam priklausančiomis bagažo teisėmis. Taigi, lėktuvai bus lengvesni, darbo bus mažiau, o labiausiai virusų bijantys keleiviai bus laimingesni. Šią paslaugą kol kas planuojama siūlyti iki 2020-ųjų pabaigos.

Beje, jei tokias tuščių sėdynių salas įsigys keli keleiviai, tai kiti neišvengiamai turės būti susodinti tankiau. Taigi, nereikėtų manyti, kad šiuo atveju oro linijos yra labai susirūpinusios keleivių saugumu ir higiena.

Kitos oro linijos, tokios kaip „Easyjet“ ir „Delta“, ketina kiekvienoje eilėje užblokuoti vidurines sėdynes. Taip bus užtikrinamas didesnis atstumas tarp keleivių. Tuo tarpu „Ryanair“ vadovai tai pavadino idiotiška idėja ir teigė, kad šios oro linijos verčiau nevykdys skrydžių nei ims nenaudoti centrinių sėdynių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?