Vilniaus „G taško“ reklama sulaukė populiaraus komiko J.Oliverio dėmesio

Naujoji kampanija „Vilnius – Europos G taškas“ pasiekia vis daugiau auditorijos – praėjusią savaitę ji sulaukė ir populiaraus komiko JAV Johno Oliverio dėmesio. Sekmadienį HBO televizijos satyrinėje laidoje „Last Week Tonight with John Oliver“ šiai reklamai buvo skirtas atskiras siužetas.
Vilniaus „G taško“ reklama sulaukė komiko J.Oliverio dėmesio
Vilniaus „G taško“ reklama sulaukė komiko J.Oliverio dėmesio / Stop kadras

J.Oliveris jau pačioje pradžioje pasišaipė iš to, kad daugelis tikriausiai net nežino, kur ir kas yra Lietuva. „Kaip kad dar ji žinoma – „Nežinau, tikriausiai viena iš Lenkijų“, – siužeto pradžioje sakė komikas.

Naująją reklamą J.Oliveris pavadino drąsia ir parodė vieną iš trijų kampanijai sukurtų vaizdo klipų, kuriame vaikinas atrodo patiriantis orgazmą žiūrėdamas į gatvės meno kūrinį Vilniuje.

VIDEO: VILNIUS - THE G-SPOT OF EUROPE (1)

Tiek klipas, tiek oficialus plakatas bei pagrindinė idėja – „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai randa – būna nuostabu“ – sulaukė daug juoko studijoje.

J.Oliveris pagal tą pačią logiką pamėtėjo dar kelias mintis, kas yra Vilnius Europai. „Europos Waldo“, „Nykstanti Jeremy Pivenso plaukų linija“ ar „Investigation Discovery kanalas“, kuris yra „kabelinės televizijos Vilnius“.

„Tai aiškiai drąsus tonas oficialiai turizmo kampanijai“, – tęsė J.Oliveris, pristatydamas, kad ne visi valdžioje buvo tuo patenkinti – dėl to, kad reklama pristatyta per Tarptautinę orgazmo dieną ir likus nedaug laiko iki Popiežiaus vizito.

„Visų pirma, nesijaudinkite dėl popiežiaus. Jam turėtų labai patikti G taško reklama, nes jo pagrindinė veikla ir yra tikėjimas tuo, kurio egzistavimo niekas neįrodė moksliškai“, – laidoje sakė komikas.

Ar ši reklama privers žmones atvykti (žodžių žaismas – „come“ angliškai reiškia ir atvykti, ir patirti orgazmą)? J.Oliverio nuomone, – ne.

„Bet iš dalies ji jau suveikė. Nes ar manote, kad mes būtume skyrę laiko kalbėjimui apie Vilnių, jeigu jie to nebūtų padarę? Žinoma, ne. Ir jeigu kiti miestai yra protingi, jie paseks šiuo pavyzdžiu ir sukurs savo reklamas, skirtas suaugusiesiems“, – tęsė jis.

Tokijui tuomet pasiūlyta prisistatyti kaip „Pasaulio prostata“ („Reikės pastangų čia patekti, bet bus verta“, Las Vegasui – „Pasaulio išange“ („Objektyviai nepatrauklu, ir per daug vyrų negali užsičiaupti apie tai vieną kartą“), Oslui – „Europos klitoriu“ („Surasti nėra taip sunku, bet žmonės nenutuokia, ką ten daryti“) ir pan.

VIDEO: Last Week Tonight with John Oliver (HBO) 08/12/18

Ketvirtadienį oficialiai prasidėjus reklamos kampanijai, penktadienį apie ją pasaulio žiniasklaidoje jau buvo daugiau nei 1000 straipsnių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis