Bendrovė laimėjo Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ skelbtą konkursą, už paslaugas jai bus sumokėta 49 tūkst. eurų, teigiama „Go Vilniaus“ pranešime.
„Mūsų užduotis vystant Vilniaus miesto naktinės ekonomikos strategiją – rūpestingai ir nuosekliai ištirti galimybes bei laukiančius iššūkius bei pateikti aiškias, paprastai įgyvendinamas rekomendacijas dėl naktinės ekonomikos Vilniuje potencialo”, – pranešime sakė „Sound Diplomacy” direktorius Shainas Shapiro.
„Sound Diplomacy” turės parengti nuoseklią ir pagrįstą analitinę tyrimo ataskaitą apie Vilniaus miesto naktinės ekonomikos struktūrą, realią situaciją ir plėtros potencialą iki 2023 metų, taip pat plėtros ir valdymo viziją su strategija.
Naktinė ekonomika yra įvairi ekonominė veikla po 18 valandos – maitinimo paslaugos, menas, muzika, teatras, festivaliai, renginiai, turistų pramogos.
Remiantis ekspertų nuomone, visą parą veikiančių paslaugų bendrovių darbas ilgainiui tampa miestiečiams būtinybe. Tai rodo ir kitose šalyse atliekami visuomenės nuomonės tyrimai – prailginusios įprastą darbo laiką bibliotekos, kirpyklos, drabužių valymo įmonės ir kitos paslaugų įmonės vakarais ir naktimis pritraukia įvairesnių kartų ir pomėgių žmonių.
Agentūros „Go Vilnius“ teigimu, skaičiuojama, kad net 35 proc. turistų Berlyną nakvynei pasirenka dėl išvystytos naktinės ekonomikos, o Didžiosios Britanijos miestą Mančesterį dėl jame vystomos naktinės ekonomikos kiekvieną savaitgalį papildomai aplanko 150 tūkst. turistų.
„Sound Diplomacy” visame pasaulyje kuria ir įgyvendina strategijas, kurios didina naktinės ekonomikos vertę. Bendrovė dirbo daugiau nei 40 šalių su tokiais klientais kaip Londono, Vankuverio, San Francisko, Barselonos miestai bei Jungtinių Tautų pramonės plėtros organizacija (UNIDO).