Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniaus naktinės ekonomikos potencialą vertins Jungtinės Karalystės „Sound Diplomacy”

Vilniaus naktinės ekonomikos potencialo tyrimą ir jos plėtros strategiją parengs Didžiosios Britanijos bendrovė „Sound Diplomacy”.
Rudens vakaras Vilniuje
Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 2 Vilnius Naktis

Bendrovė laimėjo Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ skelbtą konkursą, už paslaugas jai bus sumokėta 49 tūkst. eurų, teigiama „Go Vilniaus“ pranešime.

„Mūsų užduotis vystant Vilniaus miesto naktinės ekonomikos strategiją – rūpestingai ir nuosekliai ištirti galimybes bei laukiančius iššūkius bei pateikti aiškias, paprastai įgyvendinamas rekomendacijas dėl naktinės ekonomikos Vilniuje potencialo”, – pranešime sakė „Sound Diplomacy” direktorius Shainas Shapiro.

„Sound Diplomacy” turės parengti nuoseklią ir pagrįstą analitinę tyrimo ataskaitą apie Vilniaus miesto naktinės ekonomikos struktūrą, realią situaciją ir plėtros potencialą iki 2023 metų, taip pat plėtros ir valdymo viziją su strategija.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Pilies gatvė
Luko Balandžio / 15min nuotr./Pilies gatvė

Naktinė ekonomika yra įvairi ekonominė veikla po 18 valandos – maitinimo paslaugos, menas, muzika, teatras, festivaliai, renginiai, turistų pramogos.

Remiantis ekspertų nuomone, visą parą veikiančių paslaugų bendrovių darbas ilgainiui tampa miestiečiams būtinybe. Tai rodo ir kitose šalyse atliekami visuomenės nuomonės tyrimai – prailginusios įprastą darbo laiką bibliotekos, kirpyklos, drabužių valymo įmonės ir kitos paslaugų įmonės vakarais ir naktimis pritraukia įvairesnių kartų ir pomėgių žmonių.

Agentūros „Go Vilnius“ teigimu, skaičiuojama, kad net 35 proc. turistų Berlyną nakvynei pasirenka dėl išvystytos naktinės ekonomikos, o Didžiosios Britanijos miestą Mančesterį dėl jame vystomos naktinės ekonomikos kiekvieną savaitgalį papildomai aplanko 150 tūkst. turistų.

„Sound Diplomacy” visame pasaulyje kuria ir įgyvendina strategijas, kurios didina naktinės ekonomikos vertę. Bendrovė dirbo daugiau nei 40 šalių su tokiais klientais kaip Londono, Vankuverio, San Francisko, Barselonos miestai bei Jungtinių Tautų pramonės plėtros organizacija (UNIDO).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?