Teigiama, kad šių iššūkių suvaldymui jau įgyvendinamos papildomos priemonės: aktyviai ieškoma papildomų aviacijos saugumo specialistų, šiuo metu terminaluose pagalbą ir papildomą informaciją suteikia samdomi konsultantai, artimiausiu metu terminaluose pradės darbuotis ir savanoriai konsultantai, taip pat perdėlioti procesai greitosios patikros zonoje, investuojama į tai, kad keleiviai gautų kuo daugiau informacijos pačiame išvykimo terminale apie galimus iššūkius piko laikotarpiais, gautų rekomendacijas.
Eilėms terminale įtakos turi ir faktas, kad aviacijos sezonas dar nėra pasibaigęs – rugsėjį planuojamas tik 5 procentais mažesnis keleivių bendras skaičius nei rugpjūtį.
Anot oro uostų atstovų, aviacijos saugumo patikros procesą tiek pačiam keleiviui, tiek kitiems laukiantiems eilėje gali pagreitinti ir pačių keleivių pasiruošimas, todėl prašoma dar kartą pasidomėti rekomendacijomis ir draudžiamų daiktų sąrašu, atsižvelgti į šias rekomendacijas.
Teigiama, kad didžiausi keleivių pikai Vilniaus oro uoste įprastai susidaro tris kartus per parą: ryte nuo maždaug 4 iki 6 valandos ryto, vidurdienį nuo 11 iki 14 val. ir vakare nuo 17 iki maždaug 20 valandos.