Anot oro uostų atstovų, spalio mėnuo Vilniaus oro uoste lenkė net tradiciškai aktyviausius vasaros mėnesius – 2023 metų birželį aptarnauta 419,5 tūkst., liepą – 429 tūkst., o rugpjūtį – 446 tūkst. keleivių, rašoma Lietuvos oro uostų pranešime spaudai.
„Spalis buvo spurto laikotarpis specifiškai Vilniaus oro uoste, kur šį mėnesį buvo organizuojama itin daug užsakomųjų skrydžių į Turkiją. Būtent šių skrydžių apimčių augimas bei kitų kategorijų keliautojų srauto atsistatymas lėmė, kad sostinės oro uoste matėme rekordinius šių metų keleivių skaičius“, – teigia Tomas Zitikis, Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas.
Lietuvos oro uostų atstovų teigimu, praėjusį mėnesį ženkliai išaugęs keleivių srautas vėl išryškino sostinės oro uosto infrastruktūros trūkumus – esamas terminalas pagal savo technines galimybes gali patogiai aptarnauti tik daugiau nei 3 mln. keleivių per metus, o jau šiais metais, prognozuojama, kad bus aptarnauta beveik 4,5 mln. keleivių, todėl statomas naujasis keleivių išvykimo terminalas yra būtina investicija.
Praėjusį mėnesį ženkliai išaugęs keleivių srautas vėl išryškino sostinės oro uosto infrastruktūros trūkumus.
Kauno oro uoste per spalio mėnesį aptarnauta 119 tūkst. keleivių (+3 proc. lyginant su 2022 metų tuo pačiu mėnesiu), o Palangos oro uoste aptarnauta 26 tūkst. keleivių (-1 proc. lyginant su 2022 metų tuo pačiu mėnesiu).
Per spalio mėnesį visuose Lietuvos oro uostuose aptarnauta viso šiek tiek daugiau nei 5 tūkst. skrydžių arba 8 proc. daugiau nei 2022 tuo pačiu metu. Pervežta 1787 tonos krovinių (-11 proc. lyginant su 2022 spalio mėnesiu).
Šiuo metu Lietuvos oro uostuose reguliarius skrydžius vykdo 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų oro bendrovės. Spalio mėnesį Lietuvos oro uostuose buvo siūlomos 82 reguliarių skrydžių kryptys.