Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas

Vilniaus pristatymui užsienyje bus kuriamas trumpametražis filmas.
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija
„Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

Agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė BNS sakė, kad filmui ketinama skirti iki 20 tūkst. eurų.

„Rengiamasi kurti trumpą įvaizdinį pristatomąjį filmą apie Vilnių, skirtą partneriams, investuotojams, miesto svečiams“, – sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros vadovė.

Anot jos, Vilnių ketinama pristatyti „kaip progresyvų ateities miestą, kupiną šiuolaikinės kultūros, atvirą novatoriškoms idėjoms“.

Pastaruoju metu daug skirtingų reakcijų sulaukė „Go Vilnius“ reklaminė kampanija, vaizduojanti sostinę kaip „Europos G tašką“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų