„Atkurtos Lietuvos šimtmetį verta švęsti! Lietuva ir jos sostinė Vilnius šiai progai puikiai pasiruošė. Gatvės taps koncertų scena, tamsą švęsti padės šviesa, mieste bus eksponuojami tarptautinio lygio meno kūriniai. Šventiškiau negali būti,” – gegužės 20 dienos publikacijoje rašė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų Stern, kurio portale kas mėnesį apsilanko 30 milijonų skaitytojų. Publikacijoje pristatomi turistams patrauklūs Vilniaus vasaros kultūros renginiai – „ArtVilnius“, „Tebūnie naktis“, „Sostinės dienos“.
„Coachella“ baigėsi, „Hurricane“ festivalis dar neprasidėjo, – rašė 80 milijonų skaitytojų dėmesį per mėnesį pritraukiantis portalas Focus, turėdamas omenyje vienus garsiausių vasaros festivalių JAV ir Vokietijoje bei atkreipdamas dėmesį į Lietuvoje šiemet švenčiamą Nepriklausomybės atkūrimo šimtmetį. – Bet vasaros šventės dar nesibaigė. Vilniuje vasaros dienos ilgos ir šviesios – puiki priežastis užsukti į Lietuvos sostinę ir atkreipti dėmesį į įdomiausius jubiliato renginius.”
„Go Vilnius“ organizuotos viešinimo kampanijos Vokietijoje metu apie Vilnių rašė daugiau nei 30 žiniasklaidos kanalų, įskaitant populiarius regioninius ir kelionių portalus.
Viso pasaulio, taip pat ir Vokietijos žiniasklaidos, dėmesys į Vilnių nukrypo ir dėl „Lonely Planet“ sudaryto Europos labiausiai rekomenduojamų aplankyti vietų dešimtuko, į kurį buvo įtraukta ir Lietuvos sostinė. Šia proga vokiečių keliautojams Vilnių pristatė Vokietijos žiniasklaidos gigantai Spiegel (mėnesio auditorija 114 milijonų) ir Bild (170 milijonų).
Vokietija yra viena iš tikslinių Vilniaus turizmo rinkų: Lietuvos sostinė šioje šalyje nuosekliai pristatoma kaip savaitgalio kelionės kryptis, akcentuojant įdomiausius renginius ir šiais metais švenčiamą Nepriklausomybės atkūrimo šimtmetį. Šios šalies turistai sostinėje yra sparčiausiai auganti turistų grupė. Per tris pirmuosius šių mėnesius Vilniuje apsilankė beveik 12 tūkstančių turistų iš Vokietijos, t.y. 40,1 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.