Platforma, kuriai priklauso daugelis gerai žinomų kelionių svetainių, tokių kaip „Hotels.com“, yra vienas populiariausių kelionių organizavimo įrankių tarp Europos ir JAV gyventojų.
„Expedia“ yra populiari tarp keliautojų, tačiau Vilnius iki šiol joje nebuvo gerai matomas. Tuo tarpu kaimyninės šalys „Expedia“ potencialą pradėjo išnaudoti jau anksčiau. Atėjo laikas ir Vilniui prisistatyti ir aktyviau konkuruoti, - sakė Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ laikinai direktorės pareigas einanti Inga Romanovskienė. – Tai, kad kampanija yra labai aktuali, rodo ir aktyvus partnerių palaikymas.“
Rinkodarinė kampanija skirta Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojams, ieškantiems idėjų, kur keliauti, bilietų ir viešbučių žiemos sezonui.
Rugsėjo ir spalio mėnesiais svetainėse „Expedia“ ir „Hotels.com“ vykstanti kampanija siūlo kelionių idėjų ieškantiems vokiečiams ir britams pasirinkti Vilnių.
„Kelionių organizavimo platformos tampa vis svarbesniu tarpininku tarp turistų ir paslaugų tiekėjų, todėl vis svarbiau būti čia matomiems, antraip galime pralaimėti konkurencinę kovą. Todėl iniciatyva sustiprinti Vilniaus pozicijas viename didžiausių kelionių portalų yra tikrai reikšminga ir reikalinga“, - sakė Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentė Žydrė Gavelienė.
„Expedia“ vykstanti kampanija turistus skatina atrasti žiemišką Vilniaus žavesį, dėmesį atkreipiant į kultūros renginius, restoranus, žiemos pramogas, Kalėdų šventę. Tai viena iš priemonių, kuria tikimasi Vilniuje sumažinti turizmo sezoniškumą ir didesnį skaičių svečių paskatinti aplankyti miestą žiemos laikotarpiu.
„Sustiprintas Vilniaus matomumas tokiame tiksliniame kanale kaip „Expedia“ yra tai, ko seniai laukė visas sostinės svetingumo sektorius, - sakė Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė. – Žiemai skirta kampanija padės viešbučiams pagerinti užimtumą ne sezono metu. Be to, efektyvumo turėtų pridėti teisingai pasirinktos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkos.“