Vilnius vėl nusidažys rožine spalva: jau aišku, kurioje vietoje šiemet vyks Šaltibarščių festivalis

Vasaros pradžioje sostinė ir vėl nusidažys rožine spalva – birželio 1 d. į miestą sugrįžta didelio pasisekimo praėjusiais metais sulaukęs Vilniaus Šaltibarščių festivalis (angl. „Vilnius Pink Soup Fest“). Daugiau nei 15 tūkst. svečių ir apie 100 partnerių subūręs renginys šiais metais pasiruošęs dalyvius nustebinti dar įspūdingesne pramogų, gastronominių patirčių ir skonių gausa.
Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)
Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“) / Pranešimo autorių nuotr.

Pagrindine festivalio erdve, kaip ir praėjusiais metais, išliks Užupyje esantis Tymo turgus, o nuotykiams pasiruošusių lankytojų lauks galimybė nusileisti specialia čiuožykla nuo Barbakano kalno. Festivalio organizatoriai „Go Vilnius“ kviečia registruotis partnerius ir kurti šių metų šventę drauge, rašoma pranešime spaudai.

Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)
Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)

Šiemet festivalis praaugs pernykščius batus

Praėjusiais metais pirmąjį kartą vykęs Vilniaus Šaltibarščių festivalis sulaukė išskirtinio miestiečių ir užsienio svečių dėmesio. Daugybė su švente susijusių pasidalinimų socialiniuose tinkluose, neregėtos pramogos ir rožine spalva nusidažęs miestas – tai tik keletas šio įspūdingo renginio akcentų. Pasak festivalio organizatorių, Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovės Dovilės Aleksandravičienės, šiais metais planuojama festivalio lankytojams pasiūlyti dar daugiau pramogų.

„Vilniuje vykstantis šaltibarščių festivalis – unikalus gastronominis įvykis, nes joks kitas pasaulio miestas neturi tokios šventės, ji yra oficialus mūsų sostinės prekinis ženklas. Jei praėjusiais metais festivalis buvo labiau eksperimentinis, tai šiemet mūsų tikslas dar labiau augti, plėstis ir paruošti tokią programą, kuri maloniai stebins įvairaus amžiaus ir pomėgių renginio lankytojus. Džiaugiamės praėjusių metų sėkme ir tikimės ją ne tik pakartoti, bet ir gerokai pralenkti, ypatingai kviesdami užsienio svečius bei skleisdami žinią apie šį festivalį globaliai“, – sako D.Aleksandravičienė.

Apytikriais skaičiavimais, šis vienos dienos festivalis miestui praėjusiais metais atnešė 200 tūkst. eurų ekonominės naudos.

Kviečia jungtis ir šventę kurti drauge

Prie praėjusių metų Vilniaus Šaltibarščių festivalio įgyvendinimo prisidėjo daugiau kaip 100 partnerių: nuo įvairių meno ir mokslo institucijų iki prekybos tinklų, kavinių, kepyklėlių bei garsiausių restoranų. Šiais metais renginio organizatoriai tikisi pritraukti dar daugiau verslų, norinčių bendradarbiauti. Pasak praėjusiais metais renginyje dalyvavusio „Paupio turgaus“ atstovės Andželikos Šiško, šis šaltibarščių festivalis partneriams leidžia atskleisti savo kūrybinį potencialą ir sukuria galimybę pritraukti lankytojų naujais būdais.

Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)
Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)

„Vilniaus Šaltibarščių festivaliu itin džiaugiamės, nes jis leidžia skleistis ir patirti vietos virtuvę netikėtu rakursu, kartu įtraukiant ir miesto bendruomenę. Ši šventė mūsų „Paupio turguje“ sulaukė didelio lankytojų dėmesio ir tai tuo pačiu buvo puiki proga čia įsikūrusiems restoranams pademonstruoti savo sugebėjimus bei išradingumą.

Per visą dieną mūsų restoranuose apsilankė daugiau nei 14 tūkst. žmonių, o turguje veikiantis lietuviškos virtuvės restoranas pardavė daugiau nei 600 porcijų šaltibarščių. Be jų, įvairūs restoranai siūlė nematytas šio patiekalo interpretacijas – nuo chinkalių iki specialių rožinių kokteilių“, – pasakoja „Paupio turgaus“ valdytoja.

Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)
Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)

Didžiulė sklaida partneriams

Sostinės Šaltibarščių festivalyje savo idėjas Jono Meko Skersvėjo ir Stiklo kvartalo bendruomenėms padėjusi įgyvendinti dizainerė ir kuratorė Julija Janus teigia, kad tai turėjo didžiulę naudą šiose erdvėse veikiančioms verslo ir kultūros įstaigoms.

„Prie Vilniaus Šaltibarščių festivalio prisijungusios vietos išsiskiria originalumu ir sugebėjimu šią tradicinę lietuvišką sriubą interpretuoti savaip. Renginio metu matėme įvairių idėjų, kurios stebino renginio lankytojus: nuo šaltibarščių spalvos ir skonio kokteilių ar ledų, iki specialiai šiai progai išleistų kvepalų ir net rožinio automobilio. Visa tai leido šiuos sprendimus pasiūliusioms vietoms pritraukti didžiulį lankytojų srautą ir leisti geriau jas pažinti. Tai nebūtų įvykę be išskirtinių festivalio suteikiamų sklaidos galimybių, kurias tinkamai išnaudoję verslai sulaukė naujų klientų“, – pažymi dizainerė.

Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)
Pranešimo autorių nuotr. / Vilniaus Šaltibarščių festivalis („Vilnius Pink Soup Fest“)

Festivalio programa – jau netrukus

Birželio 1 d. vyksiantis Vilniaus Šaltibarščių festivalis stebins įvairiomis pramogomis ir neregėtais gastronominiais aspektais. Organizatoriai atskleidžia, kad šventės lankytojai kaip ir pernai turės galimybę išmėginti čiuožyklą nuo Barbakano kalno tiesiai į šaltibarščių „dubenį“, šventėje specialios zonos bus dedikuotos vaikams ir paaugliams, vyks įvairios kūrybinės dirbtuvės, o šaltibarščius švenčianti diena finišuos su uždarymo koncertu vienoje pagrindinių miesto aikščių. Planuojama, kad išsamesnė renginio programa pasirodys jau balandžio mėnesį.

Renginio organizatoriai skatina jungtis verslo įmones, kultūros įstaigas ar miestiečių bendruomenes prie Vilniaus Šaltibarščių festivalio ir kurti jį drauge. Norintys tapti renginio partneriais turėtų užsiregistruoti „Go Vilnius“ internetinėje svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis