02 10

Vokietijoje lietuvis išbandė „Tinderio“ pažintis: nuogutėlis suprato, kad liko be pinigų

Gal, sakau, kokią lengvesnę kelionių istoriją pažiūrime, savaitgalis juk. Gal net kažką iš kelionių romantikos? Romantika, aišku, yra gerai, tik bėda, kad mano kelionėse jos būna itin mažai – aš ne romantiškojo tipo keliautojas. Man labiau rūpi su vietiniais paplepėti, visko jų išklausinėti, pažiopsoti. O kiti, žinokite, keliauja kitaip. Ir aš dabar nekalbu apie tuos, kurie kažkur nukanka, kad atostogas pragulėtų paplūdimyje, prasimaudytų, pravalgytų ir pragertų. Aš čia labiau akcentuoju keliaujančiuosius romantiškų nuotykių ieškoti.
Vokietijoje lietuvis išbandė „Tinderio“ pažintis
Vokietijoje lietuvis išbandė „Tinderio“ pažintis / Shutterstock nuotr.

Vienas tokių egzempliorių yra mano vienas draugas, kuris savo kelionėse ieško pikantiškų nuotykių, nes kitaip keliauti jam neįdomu. Kartais tos kelionės būna su draugais, o kartais jis ir vienas nukanka pasibastyti bei nuotykių paieškoti. O paskui savo kelionės įspūdžius papasakoja man.

Panašiai elgiasi ir vienas iš mano pusbrolių, bet jis dažniausiai ištransliuoja tik savo sėkmes, o čia minimas draugas nevengia pasidalinti ir nesėkmėmis, kas man itin patinka, nes, juk žinote – smagu, kai kam nors nepasiseka. Todėl to draugo istorijų laukiu labiau.

Vaido Mikaičio nuotr. / Miunchenas, Vokietija
Vaido Mikaičio nuotr. / Miunchenas, Vokietija

Kaip tik viena tokių jis neseniai su manimi pasidalijo, kai su savo draugais keliavo į Vokietiją vieno jų gimtadienio švęsti. Šiai šventei jie pasirinko Miuncheno miestą. Kodėl jį? Na, kažką juk reikėjo pasirinkti. Aš iškart jiems pasakiau, kad Miunchenas yra vienas brangiausių Vokietijos miestų ir pigiai jame tikrai nepasilinksminsi, bet jie šį mano perspėjimą ignoravo ir vis tiek išsiruošė į Bavarijos regiono sostinę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis