KAS TAI: VOYAGE – tai tarptautinis verslo kelionių projektas, paverstas realybės šou. Projekte kaip partneriai dalyvauja įtakingi turizmo verslo atstovai.
Grupės jaunuolių laukia dviejų savaičių iššūkis: savaitę jie praleis plaukdami jachtomis jūroje, kitą savaitę sausumoje. Iš viso numatytos keturios tokios kelionės su skirtingomis grupėmis – projektas truks 8 savaites.
Projekte dalyvauja Lietuva, Graikija, Kipras, Italija, Turkija, Prancūzija, Lenkija, Kroatija ir Juodkalnija. Pirmoji verslumo kelionė vyks kovo 31 d. – balandžio 17 d.
Pasak rengėjų, VOYAGE sujungia keturis kertinius dalykus – keliavimą, verslumo įgūdžius, kontaktų stiprinimą bei linksmybes. Dešimt dalyvių, keliaudami žeme ir vandeniu Kroatijoje ir Juodkalnijoje, turės įveikti daug iššūkių ir po dviejų savaičių potencialiems investuotojams pateikti kelionėje gimusią turizmo verslo idėją. Visi jų nuotykiai bus pasakojami 15min.
Iššūkių pilnai kelionei vadovaus patyrę ir įkvepiantys mokytojai – kapitonas Paulius Kovas ir mentorė Simona Šimulytė.
Pirmąją savaitę dalyvių lauks intensyvi mokymų programa, kurios metu jie susitiks su gerai žinomais verslininkais, dirbančiais turizmo srityje. Tuomet programa persikels į Adrijos jūrą – dalyviai sės į jachtą ir kartu su P.Kovu plauks. Atlikdami įvairias užduotis laive jie turės progą patikrinti save, be to, ieškos sąsajų tarp buriavimo ir verslumo.
ORGANIZATORIAI IR PARTNERIAI: VOYAGE verslumo kelionių projekto iniciatorius yra VŠĮ „Europos socialinis verslumo ugdymo ir inovatyvių studijų institutas“, kuris kartu su Lietuvos turizmo departamentu, Lietuvos buriuotojų sąjunga bei partneriais iš Prancūzijos, Turkijos, Kipro, Italijos bei Lenkijos sukūrė unikalius dviejų savaičių verslumo mokymus, pasižyminčius išskirtina mokymų metodika, inovatyviu požiūriu į verslo valdymą bei pramoginiu verslumo žinių pateikimu.
Keturi kertiniai šių mokymų kampai: keliavimas, verslumo įgūdžiai, kontaktų stiprinimas bei pramogos, rašoma pranešime.
ESMĖ: Kaip pasakoja S.Šimulytė, VOYAGE verslumo kelionės metu dalyviai turės įveikti įvairius iššūkius, greitai vertinti įvairias situacijas netradiciniu bei kūrybingu būdu, „parduoti“ savo idėjas investuotojams, valdyti emocijas bei priimti greitus sprendimus kritinėse situacijose. Taip pat išmoks buriuoti.
Visos užduotys ir pramogos susijusios su galutiniu tikslu – dalyviai privalo šių dviejų savaičių metu išvystyti turizmo produkto ar paslaugos idėją, kad galėtų pateikti ją investuotojams.
Šiuo projektu siekiama prisidėti prie turizmo sektoriaus puoselėjimo, skatinti tvarią verslo plėtrą bei suteikti verslumo kompetencijas tiems žmonėms, kuriems neįdomios tradicinės karjeros.
Šiais laikais įprasto mokymo nebe užtenka. Verslumo įgūdžių poreikis pastebimas ne tik tarp privataus sektoriaus atstovų, bet ir viešajame sektoriuje. Taip pat įvairių tyrimų duomenimis, daugiau nei pusė skirtingų studijų programų studentų norėtų, jog aukštosiose mokyklose būtų skiriamas didesnis dėmesys verslumo įgūdžiams. Dėl šios priežasties VOYAGE projekto sumanytojai parengė koncentruoto turinio verslumo mokymus „įvilkdami“ juos į kelionės ir linksmybių formatą.
„Netipinis žinių pateikimas leis dalyviams greičiau, geriau ir efektyviau įsisavinti naują informaciją“, – įsitikinusi viena iš projekto autorių S.Šimulytė.
Tai, ką šioje netradicinėje kelionėje veiks jos dalyviai, beveik tiesiogiai galės sekti ir 15min skaitytojai. Pradedant balandžio 4 d. dvi savaites kasdien bus skelbiamos projekto VOYAGE naujienos. Į šią verslumo kelionę su konkurso būdu atrinktais dalyviais leisis ir 15min žurnalistė Jurgita Lapienytė.
Prieš prasidedant kelionei pristatome VOYAGE dalyvius ir instruktorius.
Projektas VOYAGE Nr. 676730 yra dalinai remiamas Europos Sąjungos, COSME programos lėšomis. Europos Komisija nėra atsakinga už mokymų turinį.