Šis Baltijos šalių sprendimas dėmesio sulaukė JAV, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos, Australijos, Naujosios Zelandijos, Kanados, Indijos, Japonijos ir kitų šalių žiniasklaidos kanaluose. Tai rodo Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta analizė, rašoma pranešime spaudai.
„Lietuva, Latvija ir Estija tapo pirmosiomis Europos Sąjungos valstybėmis narėmis, kurios suteikė galimybę laisvai judėti viena kitos piliečiams. Daugelio valstybių sienoms esant uždarytoms, galiojant įvairiems ribojimams, išskirtinis Baltijos šalių sprendimas patraukė pasaulio žiniasklaidos dėmesį. Šis ir kiti Baltijos šalių sprendimai rodo, kad efektyviai su virusu kovojančioms ir unikalius sprendimus siūlančioms šalims globali pandemija gali būti ir ypatingų galimybių metas“, – nurodo Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
Apie Lietuvos, Latvijos ir Estijos sprendimą pranešė pasaulinės naujienų agentūros – „Reuters“, AFP, AP. Dėmesio Lietuvai netrūko ir kituose didžiuosiuose užsienio šalių naujienų portaluose. Bendra visų publikacijų auditorija – daugiau nei 1,5 milijardo skaitytojų.
Apie „kelionių burbulą“, paminėdami Lietuvą, rašė tokie portalai kaip Jungtinės Karalystės nacionalinis transliuotojas BBC, „The Guardian“, „The Telegraph“, Prancūzijos „France24“, JAV „CNN“, „New York Times“, „USA Today“, „Yahoo“, „Forbes“, Australijos „News.com.au“, Japonijos „The Japan Times“, Vokietijos DW.
Aktyviausiai žinia domėjosi JAV, Kanados, Australijos, Didžiosios Britanijos, Indijos žiniasklaida.
Kalbant apie Baltijos šalių „kelionių burbulą“, daugiau nei 20 proc. pranešimų buvo pateikta nuoroda į Lietuvos Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio įrašą „Twitter“ socialiniame tinkle. Šiame įraše premjeras išreiškė viltį, kad Baltijos šalių iniciatyva paskatins verslą, suteiks žmonėms viltį kuo greičiau grįžti prie įprasto gyvenimo.