15min studijoje – duoklė moteriškumui: Vilniuje ir Kaune duris atveria Harmoningo grožio laboratorija

Grožis ir gera savijauta – temos, aktualios turbūt kiekvienai moteriai. Visos nori atrodyti dailiai, spindėti iš vidaus, jaustis patraukliomis ir laimingomis – balansas tarp išorinio grožio ir vidinės harmonijos visuomet svarbus.
Aistė Ramanauskaitė, Liepa Norkevičienė, Rūta Merkytė
Aistė Ramanauskaitė, Liepa Norkevičienė, Rūta Merkytė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Jį atrasti jau greitu metu padės Harmoningo grožio laboratorijos organizuojami renginiai – jau nuo rugsėjo 17 dienos Vilniuje ir Kaune visos moterys kviečiamos dalyvauti edukaciniuose, moteriškumo puoselėjimui dedikuotuose užsiėmimuose.

Apie juos 15min studijoje trečiadienį nuo 19 val. pasakos Harmoningo grožio laboratorijos atstovės: čia viešės gydytoja, kosmetikos gamybos specialistė ir natūralios kosmetikos prekės ženklo „Manilla“ įkūrėja Rūta Merkytė, laboratorijos įkūrėja, „Manilla“ projektų vadovė, medicinos studentė Aistė Ramanauskaitė bei Harmoningo grožio laboratorijos ambasadorė, dainininkė, sėkmingai save realizavusi moteris Liepa Norkevičienė.

Pasak jų, Harmoningo grožio laboratorija – tai moterų, norinčių pasiekti savo aukštumas, vieta. Tai renginių ciklas apie individualumą ir charizmą, vidinio spindesio išlaisvinimą, geriausios savo pačios versijos pažinimą.

Studijos viešnios žiūrovams papasakos apie Harmoningos grožio laboratorijos idėją, papasakos apie čia atvyksiančių laukiančius renginius, pristatys edukacinėje programoje dalyvaujančias lektores.

Norinčios sužinoti daugiau apie projektą ir prie jo prisijungti, tą gali padaryti paspaudę čia arba Facebook ieškant grupės Harmoningo Grožio Laboratorija.

Transliaciją iš 15min studijos žiūrėkite nuo 19 val.

VIDEO: 15min studijoje – Harmoningos grožio laboratorijos pristatymas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis