20 metų dėvėtus drabužius medžiojanti Monika atskleidžia, ką pirkti verčiausia: „Daugiausia laimikių randu rytais“

Dėvėtų drabužių paieškas savo pomėgiu vadinanti keramikos papuošalų dizainerė ir kūrėja Monika Krėpšta sako, kad šitam pomėgiui vietos atsirado tada, kai ankstesnis hobis – keramika – tapo jos darbu. Daugiau nei 20 metų dėvėtų drabužių parduotuves pažįstanti Monika džiaugiasi, jog tokie drabužiai pagaliau lenda iš mados šešėlio ir kratosi nesimpatiškų epitetų.
Monika aprangoje derina naujus ir dėvėtus rūbus.
Monika aprangoje derina naujus ir dėvėtus rūbus. / Asmeninio archyvo nuotr.

Kokybė ir audinio natūralumas – prioritetas

Monika pasakoja, kad dėvėtų drabužių parduotuves jos mama atrado dar tuomet, kai Monika mokėsi mokykloje, o parduotuvės tik kūrėsi Lietuvoje. Todėl įvardyti, kada pati susidomėjo tokiomis parduotuvėmis, negali, kadangi procesas įvyko labai natūraliai.

„Dėvėtų drabužių parduotuvės mano mamai, o tuo pačiu man ir dviem seserims, tapo nepamainoma alternatyva vienodai Gariūnų madai ir nemažai kainuojantiems, bet nebūtinai kokybiškiems importiniams drabužiams iš pirmųjų komercinių parduotuvių. Mamai kokybė ir audinio natūralumas visada buvo prioritetas, taip pat viliojo tie prekių ženklai, kurių naujų sau tuomet negalėjo leisti. Šitą požiūrį perėmiau ir aš.

Todėl ir šiandien, pirkdama drabužius savarankiškai, atkreipiu dėmesį į medžiagos sudėtį, siūles, pasiuvimą, prekių ženklą. Gal todėl beveik niekada nerandu ką pirkti greitosios mados parduotuvėse, tačiau jų nevengiu. Apsiperku ir ten, jei randu kažką vertą dėmesio arba mane visiškai užvaldo silpnumo akimirka. Bet pastarųjų su metais vis mažėja“, – džiaugiasi M.Krėpšta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų